Sinds de 'update' aan de site zie ik overal reclame spam!

Waarom zijn deze niet weg wanneer wij ingelogd zijn? Nu heb ik rechts een vierkante banner, en boven naast het PHP Hulp logo een langwerpige banner.
Blijkbaar moet er geld verdiend worden... het nieuwe ontwerp moet ergens van worden betaald ;-)
Hopelijk komt er nog een update zodat leden de banners uit kunnen schakelen.

Ik vind met name de reclamebanners die TUSSEN de reacties in een topic staan érg irritant en storend. Dan heb ik dus een reactie geplaatst, en dan wil ik de vorige reactie nog even nalezen om te kijken of mijn reactie daar goed op aansluit, maar in plaats dat ik de vorige reactie zie, zit ik dan tegen een banner aan te kijken. Dit beinvloedt op een nadelige wijze de user experience van de website en doorbreekt het natuurlijke kijkpatroon van een bezoeker. Ik hoop dan ook dat deze banners eruit worden gesloopt (of dat je ze als member kunt uitschakelen).
Gebruikt deze site ads? Ik heb adblock altijd aan :|. Moet ik adblock uitdoen voor dit forum.
Ja,

Waarom zou je nog inloggen als je met de zelfde spam lastiggevallen wordt, dan wanneer je niet ingelogd bent. Het nieuwe ontwerp is super, maar die troep moet er naar mijn mening uit! Dat is gewoon lastigvallen van de leden, met troep waar wij toch nooit op klikken. Dus het nut is er ook niet, geen klikken is geen geld!
Ozzie PHP op 17/10/2012 08:52:10

Blijkbaar moet er geld verdiend worden... het nieuwe ontwerp moet ergens van worden betaald ;-)
Hopelijk komt er nog een update zodat leden de banners uit kunnen schakelen.

Hoezo moet het ontwerp betaald worden, neem aan dat Bas dit heeft ontworpen en neem dus aan dat hij dit vrijwillig doet voor de community. En anders zijn hier nog genoeg andere active leden die iets kunnen/willen ontwerpen en/of programmeren :-)

Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft Bas tegenwoordig (part-time) designers en programmeurs in dienst.
Ja dat snap ik nog steeds niet, wanneer je op een community zit waar programmeurs en designers zitten.

Wouter J, heeft veel kennis over HTML/CSS en PHP.
SanThe en Aar, zijn ook zeer goed met PHP/MySQL

En zo hebben we nog een paar slimme koppies hier zitten, scheelt geld en waarschijnlijk vinden ze het ook nog eens leuk om een bijdrage te leveren.

Maarja, als de spam ad's maar weggaan voor ingelogde leden! ;)
Ozzie PHP op 17/10/2012 11:46:23

Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft Bas tegenwoordig (part-time) designers en programmeurs in dienst.

Dan is die zwaar dom bezig:D
Dat weet jij helemaal niet en lijkt me een beetje een kort door de bocht opmerking. Hangt er helemaal vanaf wat de kosten zijn, en wat het oplevert!

Ozzie PHP op 17/10/2012 12:07:01

Dat weet jij helemaal niet en lijkt me een beetje een kort door de bocht opmerking. Hangt er helemaal vanaf wat de kosten zijn, en wat het oplevert!

Mee eens, maar ook deel ik de mening Hertog Jan. Waarom geld uitgeven wanneer je een eigen arsenaal hebt aan programmeurs en designers die graag een steentje bij willen dragen aan deze community?
Dat is een persoonlijke keuze en daar kan alleen Bas op antwoorden. Maar heel simpel voorbeeldje, als je iemand in dienst hebt kun je aan diegene bepaalde eisen stellen (wanneer iemand aanwezig moet zijn, wanneer een bepaald project moet worden opgeleverd enz.). Deze eisen kun je niet stellen aan vrijwilligers. Ik kan me voorstellen dat als je mensen in dienst hebt je slagvaardiger en efficiënter te werk kan gaan. Maar nogmaals, alleen Bas kan hier op antwoorden. Wij kunnen niet meer doen dan speculeren.

Reageren