Door
Joep -
op 24-10-2012 12:40
gewijzigd op 25-10-2014 15:16
8.860 views
Hallo,
Ik ben Joep de Jong (12 jaar oud)
en heb een eigen website.
Daar help ik mensen met computer problemen,
en maak ik websites's voor mijn klanten.
Ik zou graag willen weten of er nog fouten in mijn website zitten,
en of jullie nog tips hebben.
Ik weet al wel dat de kleuren te vel zijn van een review op een andere site.
Misschien is het een idee om je website om te bouwen naar een portfolio. Op deze manier kunnen de mensen die jou benaderen eerst bekijken wat je al hebt gemaakt en dan beoordelen of ze bij jou een website af willen nemen of niet. Zo voorkom je al dat je website te commercieel lijkt.
Het is super dat je meerdere script talen probeert te leren maar misschien is het beter om je in minder talen te verdiepen en als je dan in die talen gevorderd bent naar andere talen te gaan kijken. Als je nu bijv. begint met html en css en daar later als je een mooie website hebt staan PHP bij neemt kun je een product met veel hogere kwaliteit aflveren.
Ik hoop dat je hier wat mee kunt en dat je de reacties die worden gegeven ook echt serieus neemt er staan namelijk hele belangrijke dingen tussen die heel behulpzaam kunnen zijn.
Ik kan al HTML en een beetje CSS, ik kan ook een beetje PHP dus het gaat al de goede kant op!
Bedankt voor uw advies,
misschien ga ik mijn site ook wel ombouwen tot een portfolio!
[size=xsmall]Toevoeging op 25/10/2012 15:18:32:[/size]
Ik kan al HTML en een beetje CSS, ik kan ook een beetje PHP dus het gaat al de goede kant op!
Bedankt voor uw advies,
misschien ga ik mijn site ook wel ombouwen tot een portfolio!
[size=xsmall]Toevoeging op 25/10/2012 15:22:45:[/size]
En als ik vragen mag,
waar leren jullie programmeer talen?
Ik leer het vooral door dingen uit te proberen en natuurlijk als je later een programmeer opleiding gaat volgen kom je bij een stage bedrijf terecht en daar kun je meestal een heleboel leren.
Dus je maakt website's?
Volgens mij is dit gewoon een bewerkte artisteer template.. En maakt de software je site, niet jij. Jij "bewerkt" de site enkel.
Mijn excuses als dit al gezegd is, niet heel het topic gelezen.
Het klopt dat mijn eigen site met Joomla is gemaakt,
ik ben nu bezig om zelf mijn website te programmeren,
mijn eigen site heb ik eigenlijk te snel gemaakt,
ik ben begonnen met Joomla en daar heb ik wat php scripts opgezet.
Topics sluiten we in principe niet evenals het verwijderen. Als je specifieke gegevens verwijderd wil hebben kan je een PM naar het meldpunt moderatie sturen.