Welke melding? Kan je die even op het forum plaatsen?
Dan hebben anderen er nog wat aan, mocht de melding op je site opgelost zijn. Een betere topictitel zou ook wel gewenst zijn voor jouw topic.
Hoi

Sorry

Als ik de link open ziek ik dit staan .

General Error

SQL ERROR [ sqlite ]

SQL logic error or missing database [1]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
En je gebruikt phpBB zie ik. Mogelijk mist je sql-LITE database?
Heb het stap voor stap gedaan met smart ftp ..eerst phpbb3 gedownload ,daarna geupload ..en dan site geopend waarmee je het hele verhaal instaleerd ,daar gaf de procedure geen foutmelding aan .
Is het geen betere optie om MySQL te gebruiken i.p.v. te kiezen voor SQLlite?
weet aardig de weg als het eenmaal loopt ,maar deze techniese vragen weet ik niet ..dus maw gewoon even verweideren en opnieuw opzetten ,is nu nog blanco .

[size=xsmall]Toevoeging op 19/11/2012 17:57:31:[/size]

Ik verwijder op dit moment even alles ,en doe het gewoon even op nieuw .

[size=xsmall]Toevoeging op 19/11/2012 18:27:59:[/size]

Hostnaam of DSN-databaseserver: kan ik leeg laten toch

Database naam is ???

Die weten wij niet. Die moet je zelf even achterhalen in je phpMyAdmin, je COntrolPanel van je hosting, of via je hosting. De hostname is in 99/100 gevallen 'localhost' of '127.0.0.1'

Zou je a.u.b. je topictitel in je eeste bericht kunnen aanpassen naar wat duidelijkers. Alvast bedankt!
staan voor me neus ..maar pakt gewoon niet

William spinmuis op 19/11/2012 18:59:59

staan voor me neus ..maar pakt gewoon niet

Zie vergedrukte tekst...

En wat gebeurt er dan? Als hij ze niet pakt, dan zijn ze fout, lijkt me.
Ik heb de gegevens zoals ze horen te zijn voor me neus staan ,allees wachtwoord heb ik in het begin meteen verandert .

Met de site builder van de host werkte het prima ,maar dat voorgekouwde spul is 3X niks .

Moe even wat gesprekken voeren ..ik lees straks wel of er iemand een idee heeft .

Reageren