Voorgekauwd, dat is dan van een dergelijke sitebuilder die je bedoelt?
Wat voor reacties verwacht je nou nog meer dan? Ik heb nog geen reactie op mijn laatste vraag....
Type: MySQL
Databasenaam: Moet je opzoeken
Gebruikersnaam: Moet je opzoeken, kan wel eens verschillen van je algemene gebruikersnaam
Wachtwoord: Moet je opzoeken, kan wel eens verschillen van je algemene wachtwoord
Buiten om de gegevens die van de host het in tablat voor me staan .
Waar vind ik die dan ...
Heb wel gegoogled ,waar aan gegeven word dat ik wat moet invoeren in mijn index.php ,config.php of wat met hatchess moet veranderen .
Iedereen gooit zijn mening er op los ,vandaar dat ik hier bij een forum geholpen kan worden .
Jij hebt je domeinnaam/hosting aangevraagd, dus die gegevens moet jij wel ergens kunnen vinden. Misschien je documentatie. Misschien in je hosting control panel anders, of in phpMyAdmin?
Je index.php. config.php en .htaccess staan los van dit probleem met phpBB. De installatie past zelf wel de config.inc.php aan.
Met '127.0.0.1':
phpBB kan geen databaseverbinding maken, zie de foutmelding hieronder.
Lost connection to MySQL server at 'reading initial communication packet', system error: 111
met localhost :
phpBB kan geen databaseverbinding maken, zie de foutmelding hieronder.
Access denied for user 'dhzgarag'@'localhost' (using password: YES)
Dan klopt de inlog blijkbaar niet, het gebruik van 'localhost' is overigens dan wel de juiste manier.
Je kan beter bij je hosting zijn, om dit op te lossen. Wij kunnen hier verder weinig aan doen.
ok ..thnx ik stoei wel even verder als het gelukt is laat ik het weten ,mochten jullie als nog wat te binnen schieten zie ik dat wel aan een reactie via de mail :) .