Hallo PHPhulp,

Ik heb al een tijdje een VPS met een enorm slechte up-time. (meer down dan up). Star-hosting.nl is ook niet bekend als registrar op SIDN.nl terwijl ze wel .nl aanbieden. Ik wil weten of iemand op PHPhulp daar ook slechte ervaring mee heeft.
Zoek even op Google op 'star-hosting.nl reviews' of 'star-hosting.nl meningen', je maakt echt teveel nutteloze topics aan zonder even te zoeken.
Dit doe ik al de hele tijd! Ze zijn niet recent! Ik wil gewoon actuele reviews zien, is dat te veel gevraagd?
Is het van belang dat andere mensen er slechte ervaringen mee hebben?
Als je een slechte uptime hebt, dan lijkt me het een beter plan om je vps onder te brengen bij een andere partij.

Om domeinnamen te registreren hoef je trouwens geen SIDN deelnemer te zijn.
Dus ik denk dat dit topic niet zo heel erg tot zijn recht komt hier.
Advies: ga eerst op onderzoek uit met ervaringen mocht je willen overstappen naar een andere hostingboer.
Kijk bijvoorbeeld eerst op webhosters.nl.

Het zal altijd zo zijn dat er een groep mensen goede en slechte ervaringen hebben bij partijen.
@Bart

Kijk, dat is nu een aardig antwoord. Ik zal nar je advies luisteren.

P.s. Ik dacht dat de koffiehoek was om dingen in te bespreken. Vast verkeerd gedacht.
Dat mag ook wel, maar dan word zo'n topic meestal een afbrand topic.
Het lost je probleem niet op.
En dat is zonde want je kan geen gericht advies geven.
De koffiehoek is ook bedoeld om allerlei vragen te stellen die niet direct PHP gerelateerd zijn. Dus je kan die vraag hier ook gewoon stellen.

- Raoul - op 01/12/2012 10:49:49

Zoek even op Google op 'star-hosting.nl reviews' of 'star-hosting.nl meningen', je maakt echt teveel nutteloze topics aan zonder even te zoeken.

Raoul, je laatste opmerking voegt hier niet zo veel toe toch? Hoe weet jij of de TS wel of niet gezocht heeft. En de vraag of andere mensen ook toevallig problemen hebben met een bepaalde hostingpartij, waarom beschouw je dat als een nutteloos topic?

Ervaringen met een web host zijn vaak alleen maar moment opnames. Dus het is niet verkeerd om te vragen of iemand recente ervaringen ermee heeft als je alleen maar oude reviews kunt vinden.
Als we dan toch iets ontopic willen doen om Koen te helpen... :)
Wat voor VPS heb je? Een windows systeem of linux?
Want dat kan al een hele berg verklaren qua uptime..
Wat is de reden van de downtime?
Phoenix Bird op 01/12/2012 17:45:42

Wat is de reden van de downtime?

Dat dus. Heb je het al even aan het team daar gemeld?

Reageren