Even uit nieuwsgierigheid... gebruikt iemand van jullie wel eens de functie [php]get_browser[/php] in combinatie met een "browscap.ini" bestand om informatie op te vragen over een browser?

Zo ja... waarvoor gebruik je deze functie? Zo nee, laat dan ook even een reactie achter met als antwoord "nee".

Thanks!
Als een browser geen CSS aankan werkt de website prima. Het ziet er alleen niet uit.
Dus: geen knoppen/plaatjes als achtergrond instellen, maar gewoon correct HTML gebruiken (<input type="..">) etc.

Javascript moet altijd een luxe-ding zijn: zonder moet het werken. Kortom: HTML en PHP(backfall).
Cookies werken al sinds 1980 of zo?
"Dus: geen knoppen/plaatjes als achtergrond instellen, maar gewoon correct HTML gebruiken (<input type="..">) etc."

Dat lijkt me lastig... je menu maak je toch ook op met css... dat ziet er dan ook allemaal niet meer uit.

"Javascript moet altijd een luxe-ding zijn: zonder moet het werken."

Idealiter wel. Ik denk echter dat veel websites zonder javascript niet (fatsoenlijk) werken.
Dat lijkt me lastig... je menu maak je toch ook op met css... dat ziet er dan ook allemaal niet meer uit.

En wat maakt jou het uit dat die er niet meer goed uitziet? Dat is toch gewoon een fout van de browser en je site functioneert dan toch nog gewoon?

Idealiter wel. Ik denk echter dat veel websites zonder javascript niet (fatsoenlijk) werken.

Ik denk niet dat JavaScript per se een luxe moet zijn, het is gewoon iets wat eigenlijk altijd aanstaat.

In dit geval praten we een beetje over dingen die vroeger wel handig waren, maar nu echt onzin. Ik bedoel, geen CSS support, dat is sinds 1999 niet meer het geval. Cookies? in 1994. JavaScript? 1995...

Reageren