Hallo mensen,
Aangezien mijn huidige editor niet kan omgaan met de PHP 5.4 syntax zoek ik een nieuwe. Ik heb er al 2 geprobeerd (Netbeans en EditPlus) maar die kunnen beiden niet normaal omgaan met projecten.
Ik zoek een lichtgewicht editor zonder al te veel poespas. Eentje die lekker snel werkt.
Vereisten:
- Syntax PHP 5.4: de editor moet de PHP .4 syntax ondersteunen.
- Projecten: het moet mogelijk zijn om met projecten te werken. Ik creëer een nieuw project "mijn website". Vervolgens moet ik hier directories en bestanden aan kunnen toevoegen. Zodra ik de volgende keer mijn editor opstart, krijg ik alleen de bestanden en directories te zien die bij mijn project horen.
- SFTP: de editor dient ingebouwde SFTP ondersteuning te hebben zodat ik via de editor verbinding kan maken met mijn VPS.
- Géén lokale kopieën: ik wil de bestanden rechtstreeks vanaf de server kunnen wijzigen en opslaan. Op mijn computer moeten geen lokale kopieën worden opgeslagen (dit vertraagt de boel namelijk enorm).
- Direct opslaan: zodra ik een bestand opsla, moet dit direct op de server worden opgeslagen zodat ik het resultaat direct in de browser kan bekijken.
- Methods aanvullen: als ik intyp echo $class->get dan wil ik dat automatisch alle functies worden getoond die met "get" beginnen (bijv. getKeys, getAll enz.).
Wie o wie weet welke editor kan wat ik wil?
2.649 views