Een quote van sitemasters:

We melden gisteren dat er een verplichte systeemcheck is voor Windows Update.

Nog geen dag later, of het systeem is al gekraakt door Rafael Rivera, hij is een bekende blogger op extended64.

Hij heeft twee soorten scripts openbaar gemaakt, voor firefox gebruikers, en voor IE gebruikers.
Het script van Firefox werkt volgens hem foutloos, maar bij IE zitten nog een paar foutjes, hiervan zal nog een update komen.

Trixie, script voor IE.
Greasemonkey, voor Firefox.

Wat vinden jullie hiervan?
Ik! vind XP geen probleem het is veel beter dan 98 :P
Je kunt wel zeuren dat xp slecht is maar als je gewoone dingen doet is er niks mis mee!
En wat betreft netwerk verbindingen Daar word ik GEK van!!!!!
En ik heb mac nog nooit geprobeerd en linux vind ik tja ik wil wel een linux server maar ik vind linux nog een beetje vaag.
IK blijf bij XP
er is een nieuw emulator uit :)

let op !!!

mac osx op je pc!!
je hoeft er dus geen mac voor te hebben

dat komt omdat apple naar de intel en amd processor zijn overgestapt, met andere woorden je het os moest ook anders worden

dus voor je standaard pc is het nu ook mogelijk om os 9 erop te hebben

google maar mac os op je pc ofzoiets
PHPerik schreef op 18.08.2005 09:13
Ohh, ik heb nog nooit een Mac aangeraakt? Haha. Ik ga er maar niet op in. Ik geef mijn mening gebaseerd op ervaringen en feiten. De reactie is niet heet gekookt maar ronduit kinderachtig.

jawel je eigen pc ^^
@Johan:
Ahum, het is zo dat Apple is overgestapt op Intel processors, en dat ze een x86 versie van Mac OS X hebben gelekt.

Deze versie zou eigenlijk alleen werken op de systemen die Apple leverde, maar is inmiddels zo gepatcht dat hij ook op andere computers draait. Via Rosetta, wat daarop zit, kan deze Mac OS X programma's als iPhoto en iTunes draaien, die eigenlijk zijn gemaakt voor de PowerPC processor. Firefox is wel al te krijgen voor de x86 mac, maar daar houd het momenteel nog wel een beetje mee op.

Momenteel zijn er nogal wat 'distro's' te krijgen op sites als demonoid en thepiratebay, die klaar zijn om te installeren. (heb ze nog niet getest, maar ik ga er zeker eentje proberen)

OS9 kan je draaien via Basilisk, en dat bestaat al een jaar of 4 :P En Apple heeft een deal alleen met Intel, niet met AMD.
tja, maar het is er toch :), en er zullen gerust veel updates hiervoor zijn
Niet van Apple of andere officiële bronnen, aangezien deze versie niet legaal wordt uitgegeven, en al helemaal niet wordt ondersteund door Apple.
Maar waarschijnlijk zijn er genoeg hackers (in de orginele zin van het woord) die er patches voor zullen maken, al zal een Photoshop voor de MacTel nog even moeten wachten ^^,

En wat poste ik eigenlijk een belachelijke reactie op het bericht van PHPerik, sorrie daarvoor nog.

Reageren