Hallo, ik heb de vraag hoe ik Create table en dat hij in de zelfde file andere data in een andere table gooit

dus bijvoorbeeld:
mysql_select_db("test22", $con);
$Bedrijftabel = "test_".$Bedrijf;
$sql=("CREATE TABLE $Bedrijftabel LIKE customer");

$mysql_query=("INSERT INTO bedrijf (bedrijfs_naam, bedrijfs_adres, bedrijfs_huisnummer, bedrijfs_postcode, bedrijfs_plaats,
bedrijfs_telefoon, bedrijfs_email) VALUES
('$Bedrijf', '$Adres', '$Huisnummer', '$Postcode', '$Woonplaats', '$Telefoon', '$Emailadres')");

if (!mysql_query($sql,$con))
{
die('Error: ' . mysql_error());
}
echo "gewerkt";

mysql_close($con);

alleen nu voegt hij alleen de data in de andere tabel maar maakt geen nieuwe aan
Germaine merks op 08/03/2013 11:34:57

nou als ik ze allebei zou doen dan werkt er alsnog maar 1

Ik geef het op. Wat er mis gaat is 100% duidelijk, waarom het mis gaat is 100% duidelijk. Denk na, alsjeblieft...

want wat zal ik volgens jullie er tussen moeten zetten dan? want als je dat voor me hebt waarom doen jullie dan zo moeilijk?

en volgens mij kom ik hier niet voor niets? als ik alles al wist dan had ik het niet eens gevraagd
<?php
$sql=("CREATE ...");
{
// error
}
$sql=("INSERT ...");
{
// error
}
?>
dat doe ik dus en dat werkt ook niet..

mysql_select_db("test22", $con);
$Bedrijftabel = "test_".$Bedrijf;
  $sql=("CREATE TABLE  $Bedrijftabel LIKE customer");

{
  	}
  	echo "gewerkt";

$sql=("INSERT INTO bedrijf (bedrijfs_naam, bedrijfs_adres, bedrijfs_huisnummer, bedrijfs_postcode, bedrijfs_plaats,
		bedrijfs_telefoon, bedrijfs_email) VALUES
		('$Bedrijf', '$Adres', '$Huisnummer', '$Postcode', '$Woonplaats', '$Telefoon', '$Emailadres')");

{
}
echo "gewerkt";

mysql_close($con);
Dan zal ie een error geven.
oke heel raar maar nu ik het weer deed doet ie het wel.. en dit had ik al meteen gedaan voordat ik het vroeg en toen werkte hij dus niet daarom kwam ik hier..

en dat deed hij dus niet
heel raar: ik deed wat en toen deed ie t niet maar toen ik nog eens wat deed toen deed ie t wel want normaal als ik wat doe dan doet hij het ook

wie er wijs uit kan worden mag het zeggen :)

Reageren