Ik weet niet hoelang Bas nog op vakantie is, maar waneer hij terug is, zal hij een enorme vuilstort aantreffen, van commentSpam wel te verstaan.

Hier weer een lading.

En het is zo simpel op te lossen. Gewoon even bij het posten van een comment kijken hoe vaak er <a href="*"> in voorkomt. Bij meer dan 4 links gooi je het berichtje weg. Niemand gebruikt hier a href omdat het allemaal ubb code is. Dus 100% effectief.
oOooOooOooOooOooOooOooOooOooOo

Denk dat bas maar eerder van zijn vakantie moet terugkomen!
Of anders kan hij die spammer natuurlijk proberen te traceren en vervolgens de assasin gaan uithangen :D

:: maar zonder gein :: er moest maareens een anti-spam team worden samengesteld om , tegenwoordig begint het internet 1 grote spambox te worden! (*) (*)
Donster schreef op 07.08.2005 18:45
oOooOooOooOooOooOooOooOooOooOo

Denk dat bas maar eerder van zijn vakantie moet terugkomen!
Of anders kan hij die spammer natuurlijk proberen te traceren en vervolgens de assasin gaan uithangen :D

:: maar zonder gein :: er moest maareens een anti-spam team worden samengesteld ... , tegenwoordig begint het internet 1 grote spambox te worden! (*) (*)

Of ben ik nou aan het spammen , hahaha
Misschien zal het ook eens helpen als je alleen kan reageren als je geregistreerd bent?
ajjj!! neee.. no comment smap!! ik ben laatste weken druk bezig met big opdracht :) maar uhh..!! ik ga dur wat aan doen

Reageren