Hallo,
Nadat ik een website heb gemaakt met PHP, wat mij van te voren onmogelijk leek, wil ik een stapje verder. Door middel van internet en Phphulp heb ik de website af kunnen maken en de nodige uitleg gekregen.
Wat ik wil:
Ik wil een FPS Shooting game maken. Als voorbeeld neem ik CombatArms (In dit geval even, weet je niet wat ik bedoel) (http://en.combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/Main). Het moet een project worden van tussen de 3 en 7 jaar, daarna is het natuurlijk nieuwe opties toevoegen om het spel populair te houden.
Benodigdheden:
Het is de bedoeling dat er een lijst met Servers komt. Hierin komen alle rooms. Er zijn 2 teams, 2 spawn plaatsen, 1 moderator (Room-moderator). Een andere speler moet in het 2e team 'Ready' staan. Dan kan de Moderator het spel starten. Ook moet er een 'Shop' zijn met verschillende wapens die je kan kopen met punten die je IG (InGame) verdient. Dan moet er nog een 'Profiel' zijn, waar de wapens aan- en uit kunnen worden gezet.
Op een rijtje:
- Servers
- Rooms
- Shop
- Profiel
Later komen hier dingen bij, maar dat leert zichzelf aan.
Nu zoek ik mensen die weten hoe ik hieraan moet beginnen, en wat ik hiervoor nodig heb. Links naar andere websites zouden handig zijn.
Wat ik niet wil, is mensen die denken dat dit bericht niet serieus bedoeld is. Ik heb dus niks aan reacties met 'Het lukt je toch niet' etc. Ik zie liever reacties met: 'Het is lastig dit te maken, maar wel mogelijk. Op de website....' of: 'Ik kan je hierbij helpen. Als eerste moet je...' etc.
Alvast bedankt, ik waardeer ieders reactie.
Frank
1.395 views