Beste collega's,

Ik zit al een tijdje met deze vraag: hoe maakt je het best je horizontale menu indien je een CMS hebt waarbij er een willekeurig aantal pagina's kan zijn?

Dit lijkt op het eerste zicht een domme vraag, maar is het eigenlijk niet. Ik vraag niet voor PHP of SQL code omdat dat allemaal geen probleem is. Ik vraag puur om het concept.

Een voorbeeld:
Je pagina heeft een vaste breedte (laten we zeggen 1000px). Je hebt een volledig werkend CMS gebouwd waarmee de gebruiker zelf pagina's kan toevoegen, verwijderen, wijzigen, ... De layout van je website heeft een horizontaal menu. Wat doe je wanneer de gebruiker zoveel pagina's heeft aangemaakt, dat ze eigenlijk niet meer op 1 lijn passen in dit menu? Hoe ga je hier mee om?

Enkele voorstellen of een hele discussie, voor mij is het allemaal welkom.

Jens
Frank Nietbelangrijk op 23/08/2013 17:42:16

Jens, ik begin de indruk te krijgen dat je iets wilt vinden dat niet bestaat.

...

kan er een slotje op?

Je weet toch heel goed dat we niet aan slotjes doen? En erom vragen als het niet je eigen topic is vind ik nogal vreemd.

Jens heeft een interessante vraag en degenen die daarop willen reageren die kunnen dat doen. Prima toch? Maar aub niet gaan vragen om slotjes... daar schiet niemand iets mee op.

Reageren