Aangezien PHP toch wel innovatief en vooruitstrevend is lijkt me dat PHPhulp hierin mee moet gaan. Nu zou het volgens mij heel leuk zijn om PHPhulp RSS feeds te hebben. Dan kan ik deze op mn homepage zetten naast mn NU.nl feeds en andere feeds.

Liefst een feed waarin ook een deel van het bericht staat zodat je meteen ziet waar het echt over gaat (de mods zijn zo soft qua titels..).

Ik zou het graag zien :D
Wat vinden jullie ervan?

PS. Heb je trouwens die banner over een stageplek in Curacao al gezien? Er zit een flinke typo in, er staat "Curcao" ;-)
XML-ontleedfout: niet goed-gevormd
Lokatie: http://www.phphulp.nl/feeds/phphulp_forum.xml
Regelnummer 71, kolom 60:$naam = str_replace(&amp;quot; &amp;quot;,&amp;quot;%20&a..</description></item>
-----------------------------------------------------------^
Dat is al heel lang zo die fout geeft die al heel lang!
Han schreef op 30.08.2005 09:11
Dat is al heel lang zo die fout geeft die al heel lang!

Het zijn steeds andere fouten.
Jelmer schreef op 30.08.2005 09:14
Validate that feed!

Dat komt door een post niet door rss?

edit: Congratulations!

[Valid RSS] This is a valid RSS feed. :P nu is het wel goed rss
Nu weer niet, maar het komt volgens mij doordat de description na een bepaald aantal tekens wordt afgekapt en soms is dat midden in een entiteit. Bij mij staat bijvoorbeeld &am.. op het eind van een description. Dat moet natuurlijk &amp; zijn en dan zou het gewoon werken. Ik hoop dat hier snel iets aan gedaan kan worden...

Ik moet zeggen dat ik dit trouwens wel één van de zwakkere dingen van XML vind. Als hij gewoon verder zou parsen na zo'n klein foutje, zou dat weinig kwaad kunnen lijkt me.
Zet de description tussen <![CDATA[ en ]]>, en als het goed is ben je daar vanaf.
Even offtopic waarvoor is dat <![cdata?
Die geeft aan dat er nu pure, niet parsebare content komt.
Er is er weer een:
XML-ontleedfout: ongedefiniëerde entiteit
Lokatie: http://www.phphulp.nl/feeds/phphulp_forum.xml
Regelnummer 11, kolom 62:<title>20:14 HELP; ik wil graag twee verschillende menu's op &eacute;&eacute;n pagina</title>

Reageren