Hallo iedereen,

Zoals zovelen, zit ik met een vraag...
Even eenvoudig als duidelijk: “Welke webhosting is het beste?”
Ik heb wat opgezocht en zou Antagonist nemen. Ik vindt hiervan heel wat positieve feedback, enkel de prijs €85 lijkt me veel… Is dit een normale prijs?
Ik las dat Versio goedkoper zou zijn, met €48 is dit inderdaad het geval. Is deze even goed?
Ik zou graag in België (of Nederland) gehost zijn, zodat de service in het Nederlands kan 

Mijn website, voor een sportclub (pakweg 50 bezoekers/dag), host een Wordpress-website + nog enkele extra pagina’s (PHP/MySQL) en wat foto’s (pakweg 5GB totaal)… Ik wil best wat betalen voor hosting (alles is nu gratis gehost), maar dan wens ik vooral goede uptime en (zeker en vast!) goede service… Zijn er mensen die hierover iets kunnen zeggen over Antagonist?

Vele topics die ik hierover vond zijn relatief oud, meer dan 1 jaar, en aangezien internet toch snel evalueert vond ik het beter om de situatie nu eens te bespreken.

Twee vraag: op dit moment registreer ik een website (bv. Website.nl) is het mogelijk om dit na verloop van tijd te veranderen/redirecten naar een andere (bv. Website.be), zonder daarvoor een volledig pakket te moeten bijkopen, dus enkel een domeinnaam bij dit pakket te kopen?

Alvast bedankt!
Olivier
Olivier

Ik zelf gebruik one.com Persoonlijk vind ik zeker een aanrader.
Ik heb zelf weinig ervaring met wordpres maar ondertussen ondersteunt one.com dat volledig zelf.

Voor die prijs kan je zeker niet terecht bij een ander. Support in het nederlands.

Ook voor de extra domeinnaam kan je daar eens aankloppen.

Groeten
Ward
PS: ik heb geen banden met one.com, ben zelf gewoon een enthousiaste klant
Ik heb twee projecten van klanten ondergebracht bij Trafego. Juist omdat ik onder andere de eigenaar ken, kan ik Trafego zeker aanbevelen.
Er is ook een goedkopere variant (Alles-in-1 Basic) bij Antagonist.
Vraag jezelf af wat je nodig hebt; moet alles onbeperkt zijn?

Heb diverse sites gehost/laten hosten via Antagonist en ben daar zeer tevreden over.
Ik werk ook met Antagonist, geen problemen. Ik heb daar wel alleen domeinnamen, dus of het echt goede informatie is...

Versio is goedkoop, maar ook van mindere kwaliteit.
Oke, bedankt iedereen!
Hoe zit het met de up-tijd? Ik ga ervanuit dat er hier geen problemen zijn?
Hoe goed is de veiligheid? Ben enkele keren gehacked geweest op gratis host, daarom dat ik nu wel wil betalen...

All-in-1 Basic vind ik best wel oké, is upgraden gedurende je abbonement loopt mogelijk?
Olivier Peeters op 21/11/2013 14:47:34

Hoe goed is de veiligheid? Ben enkele keren gehacked geweest op gratis host, daarom dat ik nu wel wil betalen...

Jij bent gehacked? Ligt het dan niet aan jou scripts, i.p.v. de hosting?
Als jou scripts onveilig zijn (injection) dan maakt het weinig verschil waar je gehost bent.
Uhm, er waren regels in mijn .htaccess document bijgeschreven, terwijl ikzelf hier niets had aan aangepast... En verder zijn er geen upload of inlog-scripts naar de FTP, dus kan dit niet aan een of ander script gelegen hebben.

Bon, @topic!... Vandaag al zien passeren:
- Antagonist
- One
- Trafego
- Versio

Is One vergelijkbaar? Anders kan gesteld worden: Prijs/Kwaliteit=> Antagonist = oké?
- SanThe - op 21/11/2013 14:53:26

Zeer tevreden:
https://www.neostrada.nl/

Almost too good to be true.
Ziet er allemaal goed uit voor een scherpe prijs.
Zijn ze vrij nieuw dat ze zo aan het stunten zijn of bestaan ze al lang?

Olivier Peeters op 21/11/2013 14:58:00

Uhm, er waren regels in mijn .htaccess document bijgeschreven, terwijl ikzelf hier niets had aan aangepast... En verder zijn er geen upload of inlog-scripts naar de FTP, dus kan dit niet aan een of ander script gelegen hebben.

Je hoeft ook geen toegang tot FTP te hebben. Het gebruik van input velden (POST variabelen) of GET variabelen zonder beveiliging kan genoeg zijn.
*Upgraden blijkt dus mogelijk...
Enkel positieve feedback tot nu toe, dus denk wel dat het Antagonost zal worden :-)
Of er moeten nog interessante reacties komen...

@Michael - => Zie PM!

Reageren