Hallo iedereen,
Zoals zovelen, zit ik met een vraag...
Even eenvoudig als duidelijk: “Welke webhosting is het beste?”
Ik heb wat opgezocht en zou Antagonist nemen. Ik vindt hiervan heel wat positieve feedback, enkel de prijs €85 lijkt me veel… Is dit een normale prijs?
Ik las dat Versio goedkoper zou zijn, met €48 is dit inderdaad het geval. Is deze even goed?
Ik zou graag in België (of Nederland) gehost zijn, zodat de service in het Nederlands kan
Mijn website, voor een sportclub (pakweg 50 bezoekers/dag), host een Wordpress-website + nog enkele extra pagina’s (PHP/MySQL) en wat foto’s (pakweg 5GB totaal)… Ik wil best wat betalen voor hosting (alles is nu gratis gehost), maar dan wens ik vooral goede uptime en (zeker en vast!) goede service… Zijn er mensen die hierover iets kunnen zeggen over Antagonist?
Vele topics die ik hierover vond zijn relatief oud, meer dan 1 jaar, en aangezien internet toch snel evalueert vond ik het beter om de situatie nu eens te bespreken.
Twee vraag: op dit moment registreer ik een website (bv. Website.nl) is het mogelijk om dit na verloop van tijd te veranderen/redirecten naar een andere (bv. Website.be), zonder daarvoor een volledig pakket te moeten bijkopen, dus enkel een domeinnaam bij dit pakket te kopen?
Alvast bedankt!
Olivier
17.385 views