Ik kom aan bij een inlogpagina...
Uhm, wat is het plan? Zo'n website volledig functionerend maken of alleen een layout?
De hele website moet functioneren, tenminste dat is de bedoeling. de pagina weapons customize is nog niet klaar, daar moeten nog aantal dingen aan gebeuren. Ook daar heb ik al iemand voor gevonden die dat helemaal uit flash gaat maken plus animatie soldaat met wapens zoals de official weapon custom.

De rest moet gewoon allemaal functioneren, plus admin panel zodat ik zelf video's news kan plaatsen etc ook apparte admin panel voor andere members die zelf ook kunnen posten plus eigen forum.
Hmm.... sorry ik pas.
Albert de Wit op 11/12/2013 10:35:16

Hmm.... sorry ik pas.

Wat is de reden als ik vragen mag?

Teveel werk voor teveel vrije tijd.
Wat is je budget?

En dit kan je beter in het Vacatureforum plaatsen als je iemand zoekt. Let wel op regels in dat forum die daar gelden.

Verder lijkt Flash me al behoorlijk onnodig. Genoeg alternatieven net CSS/JS en Canvas. ;-)
Budget, ja ik weet niet wat de algemene prijzen zijn hier op de forum.

De gene die het kan laten functioneren zou ook wel een bedrag kunnen maken?
Ik heb totaal geen verstand van scripten, coderen. Dus kan zelf ook niet echt een prijs gaan noemen!
op basis van de pagina's die ik hier zie, kun je makkelijk denken aan mid x.xxx tot high x.xxx. koppelingen met origin niet in meegerekend. backend voor beheer van de content, plus de wapens erbij (ken het spel, zitten een hoop variabelen achter...) zit je makkelijk aan dat bedrag. gemiddelde prijs is tussen de 50-125 per uur, en dit zet je niet om in een werkend geheel in minder dan een week tijd (=40 uur)

Reageren