Het varieert. De ene hobbyist doet het voor praktisch niets. Voor de ander is het maatwerk en is de startprijs vanaf 500 euro tot 10000?

Zelf kan je bijvoorbeeld even kijken Joomla of WordPress. Misschien kom je er mee uit de voeten. Is gratis te downloaden.

Ja klopt, ik hoor meerdere keren over deze prijzen. Aangezien het zelf voor mijn hobby is, is het toch wel een hoog bedrag. Ik had altijd iemand uit duitsland die zulke scipts maakten tot de 200 euro. Deze jonge is overleden. Vandaar dat ik weer opzoek ben naar iemand die mij verder kan helpen.

ik zal ook even kijken voor joomla of workpress.
Voor die prijs zou ik als ik jou was niet een technisch hoogstandje verwachten.

Bij mij is het leren werken met PHP en MySQL jaren geleden ook gestart toen ik destijds veel aan gamen was en een vergelijkbare website als die van jou. Pas daarna zag ik hoeveel werk het was en ben ik me er verder in gaan verdiepen.
klopt, veel fouten. niet alles werkte perfect!
Ik zou proberen toch het grootste deel zelf te doen of gebruik te maken van opensource scripts.
Als je zoals eerder gezegd al een CMS als wordpress gebruikt, scheelt je dit alweer in het admin gedeelte. Misschien heeft Wordpress zelfs een plugin voor een Forum en anders zijn hier ook genoeg opensource scripts voor te vinden.
Daarnaast heb je dan nog wel de functies voor de wapens, dit zou je zelf kunnen proberen, en waar je tegenaan loopt hier vragen.
Flash is niet meer van deze tijd.
Ik wou dat ik het deels zelf kon, weet iemand dan een website waar goede tutorials zijn voor beginners zodat ik misschien aan mijn eigen page wat kan doen?

Dat flash niet meer van deze tijd is wist ik niet, wat word er tegenwoordig voor gebruikt?
In plaats van flash zijn er veel Jquery (gebouwd op javascript) en CSS mogelijkheden
Oke, ik ben ook al wat een het zoeken op google voor tutorials. Enig idee wat voor programma's ik goed kan gebruiken voor het scripten?
Thanks frank.

Ik zal kijken of het gaat lukken.

Reageren