M.b.v. PHP lukt het me niet, omdat ik daar gelimiteerd wordt door mijn ISP. Max. 10MB soms max. 16MB. De provider heeft zo zijn eigen begrenzingen. Toch kan ik met een eenvoudige FTP-client-programmatje alle soorten bestanden snel uploaden. Waar zit het verschil in ? (ik moet bestanden uploaden van zo'n 64 MB)
Is hier een oplossing voor ?
P.S. Ik kan mijn klanten vragen om bv. via WeTranfer de bestanden op te sturen, maar liever wil ik dat onderdeel integreren in mijn eigen applicatie.
De oplossing is vrij simpel; in je .htaccess proberen de php.ini variabelen te overrulen, en anders overstappen naar een fatsoenlijke hoster waar dat wél kan :)
Ja, dat zijn idd de begrenzingen.
Maar hoe los ik mijn probleem nu op ?
[size=xsmall]Toevoeging op 16/12/2013 20:38:49:[/size]
Chris - op 16/12/2013 20:34:58
De oplossing is vrij simpel; in je .htaccess proberen de php.ini variabelen te overrulen, en anders overstappen naar een fatsoenlijke hoster waar dat wél kan :)
Volgens mij hebben de meeste providers een begrenzing van zo'n 10 a 16MB en is vaak niet te overrulen.....volgens mij !
Die htaccess-toevoeging had ik al gedaan en die werken niet. Die waarden zijn niet te overrulen bij mijn provider (STRATO)
[size=xsmall]Toevoeging op 16/12/2013 21:11:47:[/size]
Ik zal bij mijn provider is vragen naar een oplossing ?
Als ik jou was zou ik eens kijken naar hoe diensten zoals WeTransfer het aanpakken. Ik heb zelf nog nooit zoiets gemaakt, maar ik denk dat clientside van grote bestanden kleinere bestanden worden gemaakt, die vervolgens serverside weer aan elkaar worden geplakt.
Ik heb ook dit gevonden: http://www.plupload.com/, misschien wat je nodig hebt?