Echter wil ik dat bij verlies of winst een verandering in de database optreed, en dat de score uit een database komt en in een database opgeslagen wordt, hoe kan ik dit toepassen?
En waarom dan niet?
Dit gaat niet om een website die met geld werkt ofzo, die blackjack is gewoon een extratje dat ik wel in verbinding wil zetten met de site.
Als je nu klaagt over: mensen kunnen de waardes aanpassen.
Inderdaad, maar weet je nog wat? Dat heb ik al lang aangepast!
het is niets meer dan een Perl-script, lijkt wel?
Waarom zou je de stappen en de acties van het script niet eens uitschrijven, en de boel herbouwen naar PHP?
zie niet in wat ik zou moeten argumenteren, ik heb al aangegeven dat het betreffende script zeer gedateerd is.. Daarbij heb ik niet gezegd dat je het script wel of niet moet gebruiken.
@Kristof, ik waarschuw je alleen maar voor het gebruiken van kant en klare scripts die zwaar verouderd zijn, je hoeft jezelf niet persoonlijk aangevallen te voelen, en mij niet aan te vallen.
Tevens, geef aan wat het probleem is dat jij hebt, laat zien wat je geprobeerd hebt .. kortom toon relevante code!! En niet een verwijzing naar een pagina waar het script gedownload kan worden.
Ik vind dit zeker geen afkrakende reacties van Local Dev. Ik zie hier iemand die je erop wijst dat het script niet foutloos kan zijn, en dat er meer risico's aan kleven omdat het verouderd is. We willen je wel helpen, maar wees dan in ieder geval even concreet waar je op vastloopt.
Verder is het script in jouw download een Perl/CGI-script, en dat wijkt in diverse opzichten af van PHP.