Hallo,
ik heb momenteel een script gevonden voor een blackjack op mijn site, namelijk deze:
http://tesol.net/scripts/SFEBlackJack/

Echter wil ik dat bij verlies of winst een verandering in de database optreed, en dat de score uit een database komt en in een database opgeslagen wordt, hoe kan ik dit toepassen?

Mvg,
Kristof
Ik hoop dat dit een grapje is, en dat je dit niet in werkelijkheid wilt gebruiken?
En waarom dan niet?
Dit gaat niet om een website die met geld werkt ofzo, die blackjack is gewoon een extratje dat ik wel in verbinding wil zetten met de site.

Als je nu klaagt over: mensen kunnen de waardes aanpassen.

Inderdaad, maar weet je nog wat? Dat heb ik al lang aangepast!
Ook gezien dat dit script gemaakt is in 2005??

Maar uiteraard moet je zelf weten wat je doet ..
Ik heb lang gezocht en dat was het enige nuttige script dat ik kon vinden dat gratis is, en aangezien ik geen budget heb heb ik dus geen andere keuze.

Je argumenteert ook je conclussie niet, zeg wat er aan de code verouderd is, zeg hoe jij het zou doen, ...

Ik heb namelijk niets aan een: dit doe je niet, want daarmee is het probleem er nog steeds
het is niets meer dan een Perl-script, lijkt wel?
Waarom zou je de stappen en de acties van het script niet eens uitschrijven, en de boel herbouwen naar PHP?

zie niet in wat ik zou moeten argumenteren, ik heb al aangegeven dat het betreffende script zeer gedateerd is.. Daarbij heb ik niet gezegd dat je het script wel of niet moet gebruiken.
@Local Dev dat wil zeggen dat je gewoon NIETS gezegd hebt.

en Perl >>> Geen kennis van perl

Kan dit in php?

Ik dacht eerst van wel, maar dan kwam ik op het probleem dat een aas de waarde 1 en de waarde 11 kan aannemen (of ik dacht toch de waarde 11).

Ik weet ook niet of dit in dit script zit, wat dus ook mijn volgende vraag zou zijn.

(probleem is javascript kennis, en dan nu ook perl)
@Kristof, ik waarschuw je alleen maar voor het gebruiken van kant en klare scripts die zwaar verouderd zijn, je hoeft jezelf niet persoonlijk aangevallen te voelen, en mij niet aan te vallen.

Als je niet eens het verschil weet tussen Perl en PHP, http://www.php.net/tut.php

Tevens, geef aan wat het probleem is dat jij hebt, laat zien wat je geprobeerd hebt .. kortom toon relevante code!! En niet een verwijzing naar een pagina waar het script gedownload kan worden.
Wat heeft een PHP-tutorial met Perl te maken?

Mijn probleem zit in het 2-malig gebruik van een waarde, ik moet namelijk de vorige waarde en de waarde daarvoor hebben om te weten wat de waarde is.

Ik voel me zeker niet persoonlijk aangevallen, maar vind uw afkrakende reacties triest, je helpt hier namelijk niemand mee.

En dat jij je aangevallen voelt is niet mijn fout ...
Ik vind dit zeker geen afkrakende reacties van Local Dev. Ik zie hier iemand die je erop wijst dat het script niet foutloos kan zijn, en dat er meer risico's aan kleven omdat het verouderd is. We willen je wel helpen, maar wees dan in ieder geval even concreet waar je op vastloopt.

Verder is het script in jouw download een Perl/CGI-script, en dat wijkt in diverse opzichten af van PHP.

Reageren