Echter wil ik dat bij verlies of winst een verandering in de database optreed, en dat de score uit een database komt en in een database opgeslagen wordt, hoe kan ik dit toepassen?
@Aar maar kan ik met perl/cgi ook in de database aanpassingen doen?
Dit zou voor mij namelijk de beste oplossing zijn, aangezien een blackjack zelf in elkaar zetten al niet de simpelste is: hoe laat ik de computer op een correcte manier spelen?
Ik weet niet eens hoe beginnen, dat is ook de reden dat ik een bestaand script wil gebruiken.
Een perl script of een php script?
Laat eens nogmaals wat code zien.
Dan kunnen we i.i.g. iets zeggen of het de moeite loont om een eventuele fork van te maken naar php.
Echter ik zou je eerder aanraden om dit te 'forken' naar PHP, zoals hiervoor is gezegd.
Meeste mensen hier hebben namelijk meer PHP-ervaring dan van Perl.
Als ik het script dat ik in het begin geef wil omvormen, wat moet ik dan doen, is dit dan volledig een nieuw document of is dit eerder zoals het verschil tussen mysql en mysqli?
Jullie gebruiken hiervoor het woord forken, bedoelen jullie dat hier een omzettingstool voor is ofzo?
Een 'fork' is een afsplitsing van een software-project waarbij er een nieuw project ontstaat.
Dus kom graag eens met relevante code die je naar PHP wilt hebben. Je kan het ook laten doen, maar dan dien je in het Vacature-forum een topic te starten volgens de daar geldende criteria.