Hallo ik ben een site aan het maken, maar helaas werkt de index niet goed.
Zodra je op mijn site op bestellen klikt, of in wil loggen in het admin gedeelte
dan krijg je alleen een doorverwijzingslink ipv de pagina waar hij heen moet gaan.

Site waar het omgaat : http://1-product.nl

Helaas weet ik niet hoe ik hier de code moet plaatsen.

Hopelijk kan iemand mij helpen dit te herstellen.
En anders kan je ook debuggen. Per voorwaarde tijdelijk een echo plaatsen en kijken wat er wanneer wordt uitgevoerd. Dan weet je precies hoe je script wordt doorlopen.
als ik de regel van aar op 188 zet dan zie je op de homepagina nog niks.
Zodra je dan op bestellen drukt zie je deze foutmelding
er gebeurd verder niks hij gaat dus niet door naar een andere pagina of iets dergelijks.

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/simonex116/domains/1-product.nl/public_html/inc/init.php:4) in /home/simonex116/domains/1-product.nl/public_html/inc/flourish/fURL.php on line 188
Kijk, dan heb je op lijn 4 van inc/init.php een echo of andere output staan, en dat mag niet. Ik gok een spatie bijv.

Daarom kies ik er vaak voor om dan de sluit-tag weg te halen.
weet niet wat er gebeurd is, maar op dit moment werkt het, de regels 188 en 189 zijn beide verwijderd, maar ineens werkt het haha .

Alleen nu wil ik weten , als ik mijn database opnieuw erin zet, heeft dat niks te maken met de rest van de file's toch? want ik kan nu niet inloggen in mijn admin vandaar.
Probeer het eens.... ;-)
nou ik moet wel zeker weten, dat de rest dan blijft werken, anders ben ik waarschijnlijk weer helemaal terug bij af :(
Altijd even een backup maken.
Dan maak je toch een backup?

Edit: Grrrr... weer spuit 11 :p
Oke ga ik dat even doen, bedankt alvast, laat straks even weten of het gelukt is :)

[size=xsmall]Toevoeging op 30/01/2014 17:49:18:[/size]

Helaas dan kan ik nog steeds niet in mijn admin pannel.
als ik naar mijnsite/admin ga, en ik voer daar mijn gegevens in, gebeurd er niks als ik op inloggen klik
Dan zul je toch even logisch moeten kijken in je code welke voorwaarde eraan vast hangt om Admin te zijn.

Reageren