Hallo ik ben een site aan het maken, maar helaas werkt de index niet goed.
Zodra je op mijn site op bestellen klikt, of in wil loggen in het admin gedeelte
dan krijg je alleen een doorverwijzingslink ipv de pagina waar hij heen moet gaan.

Site waar het omgaat : http://1-product.nl

Helaas weet ik niet hoe ik hier de code moet plaatsen.

Hopelijk kan iemand mij helpen dit te herstellen.
Nou ik heb gekeken maar hij gaat van /admin naar /admin/index denk dat ik daarom niet kan inloggen
En dat gebeurt niet als je die redirect even becommentariseerd met //?
uh in welk bestand zou ik dat moeten aanpassen, want ik neem aan dat het niet in account.php moet?

en ja Obelix het is dezelfde topic ik heb alleen nog een probleem met het admin gedeelte, dat staat ook in het andere topic aangegeven
waar heb je script vandaan? Het lijkt erop dat hij incompleet is.
Ik heb hem gekocht bij 1productwebshop.com als ik index.php verander in account.php bv naar order.php dan gaat hij daarheen, ik weet alleen niet hoe het bestand heet waar het adminpaneel zich bevind :(
Een kwestie van zoeken met je editor?
Je kan toch naar een deel van de HTML-code of tekst ervan zoeken met je editor?

En kan de maker je geen support leveren? Als ik iets koop wat incompleet is zou ik support eisen of mijn geld terug vragen.

Waarom zou je eigenlijk nog zelf aanklooien met gekochte software, en niet na een paar jaar zelf eens het heft in eigen hand nemen? Dan hoef je niet meer zo afhankelijk te zijn van anderen[sup]*[/sup], en er gaat een wereld voor je open....

[sup]* We willen je overigens niet weghebben hoor...;-) [/sup]
<?php
// Initialise Flourish Library
include_once('../inc/init.php');

// If logged in redirect to my account
$pAuth = pAdmin::checkLoggedIn();
if (!$pAuth) {
fURL::redirect('index.php');

Dit is wat ik kan vinden erover
Ik heb mijn post hierboven even bewerkt met wat goede raad.

Je zou aan de hand van $_SERVER["REQUEST_URI"] kunnen kijken welk script er aangeroepen is, in je redirect.
Allereerst heb ik natuurlijk contact gezocht met de persoon die mij dit verkocht heeft.
Hij staat gewoon ingeschreven bij de k.v.k maar is helaas nogal druk met school en heeft weinig tijd
om iets met de site te doen :(

Reageren