De beste wensen nog (ik ben hier nog nieuw),

Ik heb een webshop dat op maat is gemaakt, alles werkt naar behoring. Zelf heb ik getest via PhpMyAdmin daar had ik voor effe paar prijzen aangepast van 10,75 en dat pakte in front-end, nadat product was besteld verdwijnde komma weer in de winkelwagen. Via admin paneel zag je dat komma daar ook pakte, maar als je met komma wilt opslaan dan krijg je een melding dat de prijs niet klopt.

Ik heb met PHP geprobeerd om 1 voor 1 de prijzen aan te passen, maar niks is gelukt ik heb zeker meer dan 6 soorten gevonden en allemaal had ik bij elke prijzen geprobeerd, javascripts had ik in bestaande javascript geplakt en dat werkt ook al niet.

Heeft iemand een idee om dit op te lossen of is er manier met javascript dat alle prijzen vanzelf aangepast wordt?
Hoe kan ik daar getal er van maken? Als ik daar "ECHO" er voor plaatst dan krijg ik een letter "S" te zien.
Als wat heb je dat in de database staan?
En waar komt die letter S dan vandaan?
Geen idee ik doe precies wat er gevraagt wordt.
Heeft iemand misschien een oplossing er voor?
Staat die S niet voor String? Wat zegt var_dump()?
Als ik dit schrijf:
var_dump($sel_menu['menu_price']);
dan krijg ik dit te zien
string(1) "S"

Als ik dit schrijf:
var_dump($sel_menu);
dan krijg ik dit te zien
string(240) "SELECT id, menu_name, menu_category, menu_type, menu_price, menu_description, menu_popular_dish, menu_spicy, menu_photo FROM rt_restaurant_menu WHERE restaurant_id = '1' AND menu_category = '14' AND status = '1' ORDER BY menu_category ASC "
Waarom krijg ik letter S in plaats van prijs?
Wat staat er in het veld 'menu_price'? Ik gok een string of iets dergelijks met een komma?

Reageren