if(preg_match('{^<h1>(.*)</h1>$}i', $message) && preg_match_all('{<A HREF="(.+?)">(.+?)</A>}i', $message, $matches) >= 2){
echo 'Spam!';
}else{
echo 'nee';
}
?>
Mischien klan je bij de 2e er een i achter zetten dan is het niet hoofdletter gevoelig.
Daarom heb ik er juist niet een i achter gezet. Tot nu toe zijn alle spamposts met CAPS A HREF, en bijna geen enkele gebruiker post tegenwoordig nog CAPS tags. Dus kleinere kans op fouten.
Nu controleert hij iedere pagina die gemeld wordt eerst of hij al bekend is, zoniet, dan wordt deze gecontroleerd op spam. Als er ook nog eens spam gevonden is, komt hij in de lijst.
Links kunnen alleen uit de lijst verwijdert worden waneer er geen spam meer op de desbetreffende pagina aangetroffen wordt.
Ik denk dat als ik mijn hostingprovider zover krijg, dat ik hem iedere dag om 12 uur 's nachts laat scannen of er nog spam te vinden is op de links. Zo niet, dan wordt deze automatisch verwijdert.
Dus admins, nu kunnen jullie alle spam bijhouden hier, en gebruikers van het forum kunnen daar een link ophalen waarmee ze spam snel kunnen melden.
Ik hoop zo in ieder geval dit topic voortaan met rust te kunnen laten, en ik hoop natuurlijk nog meer dat Bas, of iemand anders die bij de broncode kan, er zelf een spamfilter in gaan zetten. Broncode van mijn filter is hier beschikbaar, en werkt volgens mij momenteel nog volledig foutloos.
@Jelmer: ik heb op die site die jij gaf even iets ingetikt in dat spamfilter: antwoord nee, toen jouw tekst hierboven geplakt: antwoord nee, toen hier van de site een spambericht geplakt: antwoord nee....