En hij is alleen zo gemaakt dat hij de spam die je hier op phphulp vind tegenhoud, en geen andere spam. Het is dus geen universeel spamfilter, hij is 'speciaal' gemaakt voor phphulp.
En hij is alleen zo gemaakt dat hij de spam die je hier op phphulp vind tegenhoud, en geen andere spam. Het is dus geen universeel spamfilter, hij is 'speciaal' gemaakt voor phphulp.
Maar als ik 'hallo' intik voor de tekst die er al staat geeft ie geen spam. Is dat ook de bedoeling? Dus als het niet begint met <h1> is het geen spam? Sterker nog, als ik de <h1> weghaal is het ook geen spam.
Wil ook je kwaliteiten niet onderuit halen Jelmer, want je bent fantastisch :P. Maar als ik zelfs alleen de afsluit H1 weghaal vind hij het al geen spam...
Maar verder: Leuk initiatief, als Bas er nou eens iets mee deed :P
Klopt. Alle Spamberichten (dus afkomstig van de spambot) op phphulp beginnen met <h1>, en bevatten 2 of meer a href's in hoofdletters. Dus de voorwaarden moeten zijn:
begint en eindigt met <h1> en bevat 2 of meer a href's in hoofdletters.
Misschien maak ik later nog wel eens een filter dat ook berichten zoals 'hoi' eruit filtert, maar die zijn momenteel op phphulp niet erg veel voorkomend.
Hij slikt dus alleen spamberichten die afkomstig zijn van de, inmiddels welbekende, spambot.