als je dan op het login knopje drukt dan wil ik dus ervoor zorgen dat de overlay dus wat opacity heeft wil ik late infaden en outfaden wanneer je wegklikt.
Overlay is geen achtergrond maar een (meestal transparante) laag die over je website heen ligt waar daar bovenop informatie wordt weergegeven.
Toevoeging op 03/03/2014 13:35:50:
$("#overlay").fadeOut("style");
De functie RemoveAttr is er juist voor bedoelt om 'style' te verwijderen (dus de opmaak/css). Je kunt deze niet vervangen door fadeOut.
$("#overlay").fadeOut("slow"); zou misschien wel werken, maar de style blijft dan wel staan.
Het is handig om in de documentatie van jQuery de functies te bekijken, wat ze nou eigenlijk doen, voordat je ze aanpast.
Om het script van Mathieu als voorbeeld te nemen, zal het scherm om in te loggen boven de overlay worden weergegeven en de rest eronder. Zoiets als lightbox waarneer je op een foto klikt.
De overlay? Je bedoelt de achtergrond van de website? En het login knopje is dat poppetje zeker?
ja dat is hem
Toevoeging op 03/03/2014 13:54:56:
En wat ik vergeten ben op neer te zetten daar gaat de topic namelijk over xD
Dat als je dus op de knop drukt dat je de overlay en box tevoorschijn krijg en dat als je dan op de overlay klikt dat het weg gaat maar dat als je heel vaak op de login knop drukt dat het dan niet zovaak opnieuw gaat.
want ik zou niet eens weten wat ik daarvoor op moet zoeken.