als je dan op het login knopje drukt dan wil ik dus ervoor zorgen dat de overlay dus wat opacity heeft wil ik late infaden en outfaden wanneer je wegklikt.
fadeOut heeft 3 properties die kunnen worden toegepast, speed, easing en callback. Jij hebt speed nodig. Verander .fadeOut("style") is naar .fadeout("slow") (je kan ook milliseconden toevoegen gebruiken).
Michael waar je dat hebt geezegt weet ik ook niet maar graag waar heb je het gezegt dan?
Toevoeging op 03/03/2014 16:28:13:
Snelle Jaap op 03/03/2014 16:22:54
fadeOut heeft 3 properties die kunnen worden toegepast, speed, easing en callback. Jij hebt speed nodig. Verander .fadeOut("style") is naar .fadeout("slow") (je kan ook milliseconden toevoegen gebruiken).
Maar waar moet ik dat nu neerplaatsen dan? want ik deed het zo?
>> Michael waar je dat hebt geezegt weet ik ook niet maar graag waar heb je het gezegt dan?
toevoeging in de 2 reactie
Michael - op 03/03/2014 13:31:56
$("#overlay").fadeOut("style");
De functie RemoveAttr is er juist voor bedoelt om 'style' te verwijderen (dus de opmaak/css). Je kunt deze niet vervangen door fadeOut.
$("#overlay").fadeOut("slow"); zou misschien wel werken, maar de style blijft dan wel staan.
Het is handig om in de documentatie van jQuery de functies te bekijken, wat ze nou eigenlijk doen, voordat je ze aanpast.
Stop() doet wel wat je bedoelt, maar misschien dat je zelf niet snapt wat stop doet? Hiervoor had ik eerder een voorbeeld gemaakt met een toggle en een toggle icm stop.