Door
Fol Effe
op 05-03-2014 08:54
gewijzigd op 05-03-2014 08:56
2.774 views
Beste mensen,
Ik ben bezig geweest met het bouwen van een inlogsysteem.Het is mij ook gelukt om in te loggen met levels.
Het enigste probleem is dat alles vanuit 1 pagina moet gaan functioneren.(dus niet level 0 = keuzeO.php, en level 1 is keuzeP.php) Alle levels moeten van hetzelfde script gebruik maken.Ik heb gebruik gemaakt van verschillende paginas per level(wat niet de bedoeling was).
Ik hoop op een oplossing die mij verder kan brengen.
En dan bij 'echo' de content geplaatst die daar moest komen.
Het is net wel gelukt om de content te tonen in de site.
Dan komt alleen het volgende probleem, ik log bijvoorbeeld in als beheerder en dan krijg ik de 'content' te zien. Als ik dan inlog als lid krijg ik dezelfde 'content', wat dus niet zou moeten.
Ik dacht zelf om een SESSION toe tevoegen, 1 voor beheerder en dan nog 1 voor lid.
Ikzelf sta niet te springen voor een sessie met daarin de levels. Dan zou de gebruiker eerst moeten uitloggen, en opnieuw moeten inloggen voor hij zijn nieuwe level krijgt, als deze net aangepast is.
Ikzelf haal deze het liefste direct uit de database.
Daar heb je gelijk in, maar ik vraag me af hoevaak dat gebeurt? Sessies staan toch vaak in de /tmp map die niet direct voor buitenstaanders (behalve apache/php) te lezen is?