Goedemorgen,

op dit moment heb ik een werkende magento store met laten we zeggen domein1.nl, op de zelfde magento installatie draait nu ook domein2.nl. Nu werkt dit prima het enige probleem waar ik nu tegen aanloop is dat ik op domein2.nl alles te zien krijg pagina's categorieen etc maar geen producten.

De producten zijn gekoppeld aan een categorie (ik zie ze immers op domein1.nl ook) en de categorie met producten hangt ook aan domein2.nl.

Ik heb al een re-index gedaan en alle cache weggegooid.
Iemand suggesties?
Toch snap ik de indeling en het probleem niet helemaal. Als alleen de link niet werkt zit dat gewoon in je instellingen, maar dan moet elke link niet werken, daarom moet je je web settings even nakijken.
Ja als ik je goed begrijp heb je nu 2 websites die dezelfde store view hebben, dan is het inderdaad mogelijk dat je verschillende betaalopties, taal of thema hebt. Als je per shop andere producten wil aanbieden moet je verschillende store views aanmaken.
De producten zijn het zelfde. Alleen de url die er bovenstaat moet dus of domein1.nl zijn of domein2.nl nu kom ik op een categorie pagina domein2.nl/categorie vervolgens klik ik op een product en gaat hij naar domein1.nl/product
Dat is dus niet de bedoeling dit moet domein2 blijven zodat ik ook een andere cart kan instellen.
Heb je al wel even bij web gekeken?
eerste shop

tweede shop

En heb je een live voorbeeld?
Ik heb bij shop 1 -> web basis URL: domein1.nl
bij shop 2 heb ik: domein2.nl
Geen live voorbeeld?
Ik heb je een PB gestuurd Gerhard.
dit probleem staat nog steeds open..

Reageren