Hoi allemaal,

zoals het subject al zegt; ik wil me even voorstellen!

Ik luister naar de naam Tijn, 36 jaar, ben oorspronkelijk opgegroeid met ColdFusion, maar wil me nu toch eens inzetten om PHP te gaan leren.

Tussen CFScript en PHP zitten natuurlijk een hoop verschillen, maar ook zeker een hoop overeenkomsten, dus met een beetje tutorials kan ik denk ik een eind komen.

Ik hou me verder bezig met electronische muziek maken en mixen, puur voor de hobby.
Welkom ook Titus (grappig... volgens mij hebben veel programmeurs/webdesigners iets met muziek (gehad), een combi van techniek en creativiteit)
Dank dank dank allen :D

In principe is muziek maken niks anders dan (zeer creatief) programmeren, dus dat dit samen gaat is best logisch.. Probleem met muziek maken is alleen dat je iets moet kunnen maken wat niet vervelend klinkt. Een website die "wel ok" is is nog naar te kijken.. Muziek die "wel ok" is zet je erg snel af ;)

En welkom Titus !
Dank allemaal!

Ja mee eens Tijn, muziek moet natuurlijk goed klinken (goed afgemixt etc) en ook muzikaal nog eens interessant zijn natuurlijk. Welke programma's gebruik jij?
ik gebruik eingelijk alleen FL Studio met een bak aan VST's. Om heel eerlijk te zeggen zijn mijn kunst en vliegwerken met FL Studio geen master-pieces te noemen, maar het is een leuke hobby :D
Oh nice, klinkt herkenbaar ;) Houd je je nog vast aan een bepaalde stijl?
Drum n Bass / Dubstep / Minimal / Deephouse zijn zo wel een beetje de stijlen waar ik vna hou en af en toe probeer te maken :D
Tof! Ik richt me zelf op alternatieve/indie electro :)
Inmiddels ook klassiek

Reageren