Door
Ozzie PHP
op 04-08-2014 21:23
gewijzigd op 04-08-2014 21:37
2.220 views
Op vakamtie slechte verbinding. Excuus. Als ik een bestand met services heb hoe noem ik dan de variabele waar die instructies als classnaam, params etc in staan? Iets als configutation, marr dan specifieker en korter? Oh ja, en dat geldt dan voor 1 service. Misschien iets als script? Of weet iemand iets beters?
Wouter, dankjewel voor je reactie. $blueprint zal inderdaad niet vaak voorkomen, maar afgezien daarvan... vind jij het een duidelijke omschrijving? Dus als je spreekt over een "blauwdruk" van een service, snap je dan exact wat ik bedoel?
Ja vind het een duidelijke omschrijving ( persoonlijke zou ik het niet gebruiken, ben meer van bijv. $servicebuildinfo) Maar dat is persoonlijke voorkeur.
Maar het is het is een goede en duidelijke omschrijving.
Symfony gebruikt Definition (definitie) ik vindt dat ook wel een mooie benaming. Je definieert de service, meer niet. Ong. hetzelfde als blueprint, maar dat heb ik zelf inderdaad nog niet vaak in codes gezien. Iets als build info of definition komt vaker voor. (maar het is je eigen framework en elk framework komt met zijn eigen benamingen, hou dat in de gaten :P)
Hoi Wouter. Ik vind blueprint oké, maar definition vind ik ook wel mooi. Het heeft geen haast, en ik hoop dat een dezer dagen het kwartje ineens de ene of de andere kant opvalt :)