Ik ben bezig met een script, dit script haalt een stuk of 100 rijen op uit de database.
Nu word dit allemaal netjes op mijn website geplaatst alleen word de pagina
veel te lang voor.
Nu is mijn vraag of er een mogelijkheid is dat ik subpagina's krijg, dus dat je onderaan de pagina op 1,2,3 etc. kan klikken en dan steeds 20 records ziet.
Wat denk je dat er gebeurt als ik een pagina in jouw systeempje bookmark? Denk je dat die sessie gegevens dan mee gebookmarkt worden? Nee toch? Nou, als ik dan weer terug ga na een paar weken, op welke pagina kom ik dan uit? niet op de pagina die ik gebookmarkt heb, maar op de eerste. Er staat namelijk niets in de sessie, dus kom ik op de eerste.
Ga me alsjeblieft niet vertellen dat je hier nog nooit over nagedacht hebt.
Wat heb jij een ontzettend vieze nasmaak op je comments. Lees net nog een comment van je in een ander topic. Als dit de manier is om opbouwend kritiek te geven....
Overigens, het klopt inderdaad wel dat voor een publieke website het niet handig is met een sessie. Echter zie ik nergens vermeld dat dat zo is. Stel dat alles achter een login script zit....
Wat maakt het uit of het achter een login script zit? Kan je het nog steeds bookmarken en als ik later terug kom is de sessie nog steeds verdwenen (tenzij je de sessie in een database plaatst, maar dan gebruik je dus weer geen $_SESSION en heb je nog steeds het probleem van meerdere pagina's naast elkaar open staan).