Kan iemand mij opzeg helpen met het volgende ,

Graag zou ik een eigen web server opzetten op een externe schijf , gebruik nu wamp als test omgeving maar zou graag dit op een aparte server willen,
Wat ik mij af vraag kan je meerdere websites laten draaeien op zo aparte server bijv. 1 van synology met 1 harde schijf ?

Heb hier nog weinig ervaring mee maar lijkt me leuk als dit kan .

Is het dan ook mogelijk om meerdere domeinnamen te gebruiken die doorlinken naar deze server ?

Graag zou ik wat tips krijgen wat ik hiervoor nodig heb en wat eventueel de beste servers zijn ?

Alvast bedankt voor reactie
Die exec() wordt vast niet toegestaan op een hosting.
het probleem is alleen dat QNAP het index bestand ververst en deze eventueel terug plaatst
MyCloudNAS eerst maar eens uitzetten of een andere poort geven.

Die lijkt me in de weg te zitten.

@Santhe: Die exec() wordt op zijn QNAP-NAS uitgevoerd ;-)

MyCloudNas staat uit , daardoor kan ik het ook geen andere port zetten volgens mij,

Die heb je zojuist dus uitgezet?
Dan zullen die index.php bestandjes niet meer aangemaakt moeten worden, hoop ik.
nee heeft nooit aangestaan
Raar.... klinkt als een bug.
Zet je eigen index.php terug en zet deze op read-only.

Anders kan je met ' DirectoryIndex home.php ' in .htaccess een eigen directoryindex toewijzen.
daar gaat het misschien fout in de text staat ook dat als de webserver aanstaat dat je via je interne ipadres:80 dat je op de pagina web server setup guide komt . en dat is bij mij niet het geval . ik kom dan weer op de login pagina van de server
Via HTTP of HTTPS ?

Reageren