Hallo,

ik hoop dat ik dit in de juiste categorie plaats. Als hobby heb ik 3 irc chatservers. Deze zijn ook bereikbaar met een webchat applicatie. Ik gebruik hiervoor LightIRC versie 1.3.3.
Nu ben ik al heel lang bezig om onderin te plaatsen een webradio player, een verzoekjesbutton en uitleg van Icoontjes. Dat toevoegen is me wel gelukt echter.......... Bij sommige computers, (en ik vermoed die breedbeeldscherm hebben) dus niet 4kant maar wat breder en wat lager...rechthoekig is het net alsof de chat te groot is. de 3 items verkleinen niet mee en verdwijnen dus deels achter de onderkant. Het gaat om de volgende website:

Hier een pastebin van de code:
Ik heb zeer weinig kennis van scripten daarom heb ik ook Joomla websites. Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen en dit in begrijpelijke taal kan uitleggen? Ik hoop het van harte.
De 3 items waar het om gaat vind je in de paste bin vanaf regel 58.

Met vriendelijke groet, Herman.
Dat zou super zijn Frank. Ik hou het forum in de gaten. Hartelijk dank.

Groetjes, Herman.
Dat is helemaal super Frank,

heel erg bedankt voor alle moeite. Ik ga er vanavond direct mee aan de slag, als het hier wat rustiger is. Ik hoop dat het me gaat lukken. Ik hou je op de hoogte.

Hartelijke groeten, Herman.

[size=xsmall]Toevoeging op 31/01/2015 18:22:01:[/size]

Hoi,

ik ben er toch maar direct mee aan het stoeien gegaan maar ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb nu de test map weer staan zoals het was..

Ik weet niet of ik dit mag vragen, maar zo niet dan hoor ik het wel, Zou je tegen een vergoeding dit voor me in orde willen maken?

Groetjes, Herman.

Reageren