Hey guys,

Vroeger al eens eerder naar gezocht, maar toen even van de agende verdwenen. Moest er nu ineens weer aan denken ...

Bestaat er een GRATIS programmaatje om gemakkelijk je uren bij te houden? Ik zoek niet een online oplossing, maar gewoon een desktop programmaatje.

Bijv. je vult een taak in "werken aan website". Vervolgens druk je op "start" en als je klaar bent druk je op "stop". Automatisch worden dan de uren die je aan deze taak hebt gewerkt bijgehouden. Je kunt aan het eind van de maand/jaar al je uren exporteren naar een PDF bestand. Bestaat zoiets?
@Rickert:

Zoals ik al aangaf zoek ik GEEN online oplossing, maar een desktop applicatie. Zie mijn eerste bericht. Weet jij nog een goede gratis applicatie dan?
Lieve lieve @ozzie
Zoals ik al zei zijn er APPLICATIES voor Toggl.
Het wordt dus online opgeslagen en de Applicaties die te downloaden zijn voor;
- MacOSX, http://support.toggl.com/toggl-desktop-for-mac-osx/
- Windows, http://support.toggl.com/toggl-desktop-for-windows/

Geven de tijd netjes weer voor het project die jij wilt loggen. Aan het einde kan je alles netjes in een PDF krijgen.
Je bent dus niet afhankelijk van de online omgeving maar gewoon van een Applicatie in jou eigen vertrouwde OS.
Ook word mobiel ondersteund met Apps.

Verder zijn er geen goede offline Applicaties waarmee je tijd kan bijhouden dan onprofessioneel in Excel of iets zoals dat.
>> Lieve lieve @ozzie

:-/

>> Het wordt dus online opgeslagen ...

Ja, maar dat wil ik dus juist niet ;) Ik wil niet dat mijn projectgegevens ergens extern in een database terecht komen. Vandaar mijn vraag om een offline oplossing. De oplossing van Ward lijkt me vooralsnog de beste.
Oke, dat begreep ik niet uit je verhaal. Ik begrijp niet wat men tegenwoordig heeft met niet online opslaan. Maargoed, is een persoonlijk iets.
Privacy dit en dat, boehoe
Je doet er nogal nonchalant over ... en dat mag. Totdat ineens jouw zakelijk gerelateerde afspraken en projecten met klanten op straat liggen. Maar zoals je zegt, dat is voor een ieder een persoonlijke keuze.

Reageren