Door
- Ariën -
op 02-02-2015 00:59
gewijzigd op 02-02-2015 01:01
1.605 views
Ik zat zelf te denken om opnieuw te kijken of we opnieuw leven kunnen blazen in een gezellige meeting waarbij wel elkaar eens een keertje in-real-life kunnen ontmoeten, biertje drinken, met elkaar een praatje kunnen maken, lolletje maken.
De vorige keren liep het topic op niks uit, maar van fouten maken leren we natuurlijk. ;)
Ik zat zelf te denken om de meeting een plekje in de zomermaanden te geven. En bij voorkeur op een gezellig terrasje in Nederland. Wie heeft er zin in, en voor welke locatie/omgeving gaat je voorkeur naar uit?
Alles is nog niet definitief en zeker en daarom wil ik even weten wat jullie verwachtingen ervan zullen zijn.
Uiteraard kunnen we niet aan iedereen zijn verwachtingen voldoen, maar bij een succes dan kunnen we later natuurlijk kijken voor een andere locatie die ook voor de anderen weer geschikt is.
Ik heb al diverse meetings meegemaakt, voornamelijk uit de chat periodes, maar puntje bij paaltje is locatie altijd ontzettend belangrijk en daar komt nog eens bij, het vervoer, zoals Ward al aangaf.
Een terrasje pakken is een prima idee en in de zomermaanden is een nog veel beter idee, ik ben die hagelbuien inmiddels meer dan zat.
Videogesprekken, is praktischer, maar onpersoonlijker.
Ik ben voorstander van een meeting, schrijf mij maar in :)
Een meeting klinkt interessant! Hopen dat hier meer uitkomt dan een paar jaar geleden.
Utrecht is de beste locatie voor meetings (centraal gelegen), we zouden hier Datumprikker voor kunnen gebruiken?
Dit vind ik zelf ook wel een goed idee.
Stel alles zou door gaan zie je de mensen achter de avatar.
Het breid je sociale kring ook nog wat uit, en misschien heb je op dat alles ook nog eens een leuke ervaring opgedaan.
Mijn voorkeur voor locatie gaat uit naar utrecht. ( waarom ? centraal gelegen en makkelijk te bereiken, auto en trein zijn hier grote voorbeelden van )
Of als iemand toevallig in deventer woont kan ik hem/haar natuurlijk ophalen.
Ook zou er voor kunnen kiezen om nog eens wat activiteiten te doen.
bijv, bowlen of karten ( noem maar iets)
Een cafeetje valt wel te regelen ergens, maar eerst wil ik weten hoe meerderen tegen dit idee aankijken.
Dan zal ik even een poll openen voor de locatie en een planner voor de datums.
"Mama woar is mien pils......."
Komt die poll nog of is dit inmiddels van de tafel geveegd?