Hallo, ik heb een paar jaar geleden een website laten maken die Zend protected was.
Ik was er tevreden van, toen deed ik een update naar een andere server en die werkte niet meer.
Ik vroeg aan de makers wat ik moest doen, ik wacht na een jaar zagen, mailen nog altijd op een antwoord.
Schijnt dat die firma niet meer bestaat en dat ik iemand moet zoeken die die de site weer kan doen werken.
De back office werkt nog, ik heb alles, database... De volledige site.. Maar de frontpage is blank.
http://www.dvcgraphics.com/site/

Het is een site waar mensen op een plaats een winkel kunnen openen
Een speciale winkel want ik druk Textiel en ze moeten enkel hun logo uploaden.
Ik kreeg dan de druk in PDF en moest enkel die pdf op een T-shirt drukken.
Iedereen kon dan zo'n winkeltje openen en ik drukte zo hun (verenigingen) gerief zonder dat ze hoeven te investeren.

Nu, ze zijn weg men mijn geld, (3500€ betaald) en ben er helemaal niets mee.
Wie kan mij helpen om dat beschermd stuk te analyseren en opnieuw te maken zodat het niet meer zend protected is?
Dan kan ik die weer laten draaien, ik kan er jammer genoeg niet teveel geld meer tegen smijten, misschien een leuk project.

Alvast bedankt.
Didier Van Canneyt op 10/02/2015 17:48:28

De backhand werkt hoor op de live website....

Ben je aan het tennissen? :)

Hoe heet dit weer, back office? :p
Nee, ik zit niet in een achterkamertje op kantoor... héhé
Shorthand zal je bedoelen ;-)
Bij mij werkt het backend niet omdat ik iets van Smarty niet goed heb staan.
Zal kijken of ik dit kan oplossen. Ik heb op internet iets gelezen dat je een pad moet opgeven voor Smarty ofzo.

En als jullie allemaal nou eens grappig meehelpen en denken ipv grapjes maken over de technische kennis van Didier :p ;)
Ik zie in de installatie procedure dat mod_rewrite niet groen is.
Weet niet of de backend een los staand ding is?
Maar misschien werkt het daarom niet?
Ik zie niets hoor.

Wat is dat van die Smarty, ik heb daar ook iets van gehoord vroeger...
Een tempalteparser waarmee je de view-laag (HTML,CSS,JS code) gescheiden van houden uit de PHP laag.
Biedt enkele voordelen:
* Eigen functies om bijv, makkelijk formulierelementen te maken of tabs te strippen
* Mensen die een frontend-taak hebben bij het ontwikkelen, en zich niet bezighouden met de achterliggende code, kunnen erg makkelijk een design te ontwerpen, zonder PHP ervaring
* Nettere code
* Automatische caching van templates, om de boel snel te houden, en niet steeds alles opnieuw op te halen.

Persoonlijk kan je hetzelfde bereiken met PHP als je output buffering gebruikt op de juiste manier, dat is ook een reden dat ik van Smarty af ga stappen.
Server was ff down, sorry.. Mac herstart en Apache draaide nog niet.

Smarty is klote vindt ik persoonlijk. Wel maak ik altijd gebruik van template engines.
Gewoon om PHP code uit te sluiten en via een uniforme manier te werken.

Iedereen kan templates maken met een engine.

TWIG for the win!

Reageren