Hallo, ik heb een paar jaar geleden een website laten maken die Zend protected was.
Ik was er tevreden van, toen deed ik een update naar een andere server en die werkte niet meer.
Ik vroeg aan de makers wat ik moest doen, ik wacht na een jaar zagen, mailen nog altijd op een antwoord.
Schijnt dat die firma niet meer bestaat en dat ik iemand moet zoeken die die de site weer kan doen werken.
De back office werkt nog, ik heb alles, database... De volledige site.. Maar de frontpage is blank. http://www.dvcgraphics.com/site/
Het is een site waar mensen op een plaats een winkel kunnen openen
Een speciale winkel want ik druk Textiel en ze moeten enkel hun logo uploaden.
Ik kreeg dan de druk in PDF en moest enkel die pdf op een T-shirt drukken.
Iedereen kon dan zo'n winkeltje openen en ik drukte zo hun (verenigingen) gerief zonder dat ze hoeven te investeren.
Nu, ze zijn weg men mijn geld, (3500€ betaald) en ben er helemaal niets mee.
Wie kan mij helpen om dat beschermd stuk te analyseren en opnieuw te maken zodat het niet meer zend protected is?
Dan kan ik die weer laten draaien, ik kan er jammer genoeg niet teveel geld meer tegen smijten, misschien een leuk project.
Ik heb eens ergens anders een beetje webruimte "gehuurd"
Alles overgepomt en nu staat er dit: Fatal error: Unable to read 181129 bytes in /home/dvcgrcn122/domains/dvcgraphics.com/public_html/print/modules/marketplace/classes/marketplace.php on line 0
Ik wilde eens op een server installeren bij versio zeiden ze dat die configuratie wel ok was..
Tot ik alles uploade en toen zeiden ze dat exec() enable On niet kon wegens niet veilig.
Tja...
[size=xsmall]Toevoeging op 15/02/2015 09:58:33:[/size]
Weer alles naar mijn dedicated server laten linken. (ip adressen)
Ik weet niet wat er allemaal gecodeerd staat, maar denkt gewoon hardop mee..
Kan het niet zo zijn dat ze de "beveiliging" over een bepaald ip hebben gezet?
Als de meeste modules zijn aangezet op de server dan zou je toch verwachten dat er iets van output uitgepoept zou moeten worden al dan niet met evt. error.
Hmm... Liep de applicatie misschien over https? en is die module wel ingeschakeld?
Rickert, heb je ook eens gekeken of je ergens in de code hem in development mode kan zetten?
Misschien ergens een optie in het admin gedeelte o.i.d?
Je zou kunnen proberen om hem als localhost te benaderen.
En ik weet even niet of je al opnieuw bent begonnen, maar hebben de mappen de juiste rechten? Je zou daarin even het je heel gemakkelijk kunnen maken door chmod 0777 te geven. Al is het maar om te proberen of er wat uit komt. :)