Hallo, ik heb een paar jaar geleden een website laten maken die Zend protected was.
Ik was er tevreden van, toen deed ik een update naar een andere server en die werkte niet meer.
Ik vroeg aan de makers wat ik moest doen, ik wacht na een jaar zagen, mailen nog altijd op een antwoord.
Schijnt dat die firma niet meer bestaat en dat ik iemand moet zoeken die die de site weer kan doen werken.
De back office werkt nog, ik heb alles, database... De volledige site.. Maar de frontpage is blank.
http://www.dvcgraphics.com/site/

Het is een site waar mensen op een plaats een winkel kunnen openen
Een speciale winkel want ik druk Textiel en ze moeten enkel hun logo uploaden.
Ik kreeg dan de druk in PDF en moest enkel die pdf op een T-shirt drukken.
Iedereen kon dan zo'n winkeltje openen en ik drukte zo hun (verenigingen) gerief zonder dat ze hoeven te investeren.

Nu, ze zijn weg men mijn geld, (3500€ betaald) en ben er helemaal niets mee.
Wie kan mij helpen om dat beschermd stuk te analyseren en opnieuw te maken zodat het niet meer zend protected is?
Dan kan ik die weer laten draaien, ik kan er jammer genoeg niet teveel geld meer tegen smijten, misschien een leuk project.

Alvast bedankt.
Ja klopt is idd eigen beheer. Mij werd altijd geleerd, live server dicht timmeren.. alles wat je niet nodig hebt moet je niet aan of open zetten.
Maar ik geef je gelijk hoor Aar, triest triest.

Ben op het moment bezig de website te rippen van de FTP en op de virtuele server klaar te stomen.
Het is gelukt, als het goed is. Er is in totaal 1,6gb aan bestanden overgebracht.
Ik ga nu de website op de virtuele server zetten en kijken wat eruit komt.

Wat ik wel voorbij zag komen zijn heeel veel .tmp bestanden

De virtuele server draait met PHP Version 5.5.21
Ik ga nu de bestanden overzetten naar de virtuele server. Ik zal een link posten als deze klaar is met transferren.

[size=xsmall]Toevoeging op 04/02/2015 13:19:40:[/size]

Bestanden staan op de server.
Server heeft wat problemen met Mysql en ik moet updaten naar versie 5.5

--

Problemen met MySQL versie zijn opgelost. Phpmyadmin draait nu op de virtuele server.
Ik loop hem met Ansible na om hem up to date te hebben en hem vanaf buitenaf benaderbaar te maken.

Work-in-progress... update volgt
Loop tegen wat problemen aan met de database.
Ook is de virtuele server een beetje een bitch. Ik wil er php5.5 op hebben maar begint te zeuren over conflicten.
Ik ga morgen weer verder, we komen er uiteindelijk wel.
Ik wil geen roet in het eten gooien, maar de de topicstarter had zelf toch ook toegang tot de server?
Wat houdt dan tegen om phpinfo weer beschikbaar te maken en te kijken of ZendGuard -loader correct geinstalleerd is?

Ik neem aan dat er nu een groot aantal statische HTML-pagina's worden opgehaald, gezien de originele source encrypted is?
Ik wil zelf (nog) geen wijzigingen op de server toepassen. Ik wil eerst weten of ik het opgelost krijg in de zandbak
Euh.... okee.
Denk alleen dat mijn idee sneller resultaat zou geven, terwijl je daarna op een rewrite van de code kan richten, bijv.
Ik snap je helemaal hoor Aar, alleen wil ik de server niet om zeep helpen. Dus ik kan de phpinfo wel aanzetten maar dan ben ik op een live server aan het werk en zo wrk ik liever niet.

Daarintegen snap ik je punt wel hoor.
Lukt zo een beetje Rickert?

Ik wil gerust voor deze site een andere webruimte nemen hoor.

Reageren