ik heb een domein/website bij ic-hosting en ik wil naar ander.
al meer dan 6mnd geleden begonnen te mailen om de verhuiscode te krijgen.

Zij reageren gewoon weg niet nada ! nop !

Wat kan je doen ?

Mijn nieuwe hoster zegt " hierin niets te kunnen betekenen "

ps. dit is geen incident voor ic-hosting , ik weet van meerdere mensen dat het daar totaal niet functioneert.
Bel die man eens op? Dan weet je meer ;-)
Toevallig ben ook dit weekend in Winschoten, dus als je wilt dat ik even langs het kantoor fiets om hun bedrijf te verifieren?... Kan soms geen kwaad ;-)
Haha, ja als je zin hebt....
vraag het eens of hij die mailtjes zou willen beantwoorden, en de verhuiscode meesturen !

[size=xsmall]Toevoeging op 13/03/2015 16:52:14:[/size]

Het is het huisje naast de molen.
misschien dat op de eerste verdieping nog af en toe wat hosting doen ?
Ik zou die prive gegevens weghalen i.v.m. privacy
een website klant van mij heeft zelfde probleem
(al zeker 10x gemaild: meestal geen reactie en anders totaal irrelevante reactie)

Deze man werkt dus totaal niet mee ! Hij voert dus nog steeds op een waardeloze manier zn bedrijf uit. Hij laat de abonnementen lekker doorlopen, en geld ontvangen.

Maar voert verder geen f** uit.

Deze man moet op zwarte lijst.
En van mij zou de sidn zijn 'vergunning' moeten intrekken !

voor de duidelijkheid, waar moet je dus NIET zijn : ic-hosting
Duidelijk.....
Speelt het probleem nog steeds dan?
En heb je al een dwingende brief geschreven? De SIDN even aanschrijven kan ook geen kwaad om te laten weten dat dit bedrijf welke met hun samenwerkt totaal niet meewerkt met klanten.
Heb vorige week, voor laatste maal , de verhuiscode, te versturen binnen 3 werkdagen, opgeeist.

overmorgen ga ik contact met sidn opnemen (ben benieuwd of daar wat gaat gebeuren, of zij echt iets doen..... )

ps. ik ben niet de TS (dit is, relatief...., nieuwe zaak)
Ivo P op 13/03/2015 14:17:19

probeer anders Maenda Media te bereiken. De eigenaar van IC Hosting is tegenwoordig President at Maenda Media

Webdesigners met een geweldig representatieve website: http://www.maendamedia.com/

[slow clap]

Het lijkt er in ieder geval op dat ic-hosting de .com-domeinen registreert via http://www.psi-usa.info/ dus die zou je ook nog eens kunnen aanschrijven. Op het moment dat jouw gegevens genoemd worden in het whois-record, zou je buiten ic-hosting om een transfercode moeten kunnen aanvragen.
Volgens mij schrijven ze zelf op 1 mei dat ze problemen hebben met domein tokens.
Neemt niet weg dat na 30 dagen het probleem niet opgelost is erg vervelend is.

Reageren