Volgens mij schrijven ze zelf op 1 mei dat ze problemen hebben met domein tokens.
Jep, dat staat er. Maar er staat niet dat ze problemen hebben met (reageren op) email. Zelfs als ze ernstige problemen met tokens zouden hebben zouden ze op zijn minst het fatsoen kunnen hebben om te reageren op hun email (of welk ander communicatiemedium dan ook).
Dit is typisch het gedrag van bedrijven waarvan je drie maanden later hoort dat ze 'ineens' failliet zijn.
Dat is hetzelfde bedrijf als PSI-USA. Als je naar hun website (zie mijn eerdere bericht) gaat, vind je bij de contactgegevens een Duits telefoonnummer. Wellicht dat een telefoontje daar naartoe helpt.
> Want als het wel over een .nl domein gaat dan kan sidn.nl wel meewerken aan een oplossing.
In dit geval begrijp ik wel dat SIDN dat niet doet. IC-hosting is geen registrar en doet dus niet rechtstreeks zaken met SIDN. Het is niet geheel onlogisch dat ze dus willen dat je eerst probeert de rechtstreekse leverancier van IC aan te spreken; ook voor .nl-domeinen is dat trouwens PSI-USA.
Vergelijk het met wanneer ik een probleem zou hebben met een vakkenvuller van mijn lokale Albert Heijn-filiaal: ik spreek dan eerst zijn chef aan en ga niet meteen herrie schoppen bij Dick Boer.
many thanks for your enquiry.
Please send us the so-called domain transfer letter (also KK request)
signed by the domain owner. You certainly get a template upon
request from your new provider. You also can send us a formless email or
fax, signed by the domainowner and declaring that the
registrant of the mentioned domain would like to transfer it. For
security reasons, we will also need a copy of the owners ID to comparison.
You are welcome to send the documents as a .pdf or .jpg by e-mail,
alternatively by fax.
Best regards,
xxxxxxxx
Team Domain Services
"the so-called domain transfer letter (also KK request)" maar ?? is dat een standaard formulier ? was leuk geweest als ze dat dan meegestuurd hadden
weet/kent iemand dat formulier (vind niet zo snel op internet)