Wat ik wil maken is als iemand op de homepage een lettertype invoert (die opgehaald is uit een database, al hoeft dat neit perse), dat degene als hij op Bevestigen-button klikt, op de volgende pagina een zin ziet in de gekozen lettergrootte. Is dat mogelijk, zo ja hoe?
Het is mij niet echt duidelijk hoe ik met dat Lockr-programma de gegevens van de ingevulde lettergrootte, lettertype, letterkleur en aantal letters kan opslaan en kan opvragen. Ik heb de GitHub pagina bekeken reeds maar toch blijft het vaag, vooral hoe je Lockr opzichzelf opvraagt op de pagina.
[size=xsmall]Toevoeging op 10/11/2015 17:45:21:[/size]
bij de link die jij gaf werkte bij how to use, de eerste link al niet.
Daarom dacht ik laat k is andere locker bekijken.
[size=xsmall]Toevoeging op 10/11/2015 17:51:16:[/size]
Ik heb het een beetje door zitten lezen, het ziet er heel duidelijk uit. Maar het uiteindelijk invoegen in hetgeen dat ik aan het maken ben is op dit moment lastig.
[size=xsmall]Toevoeging op 10/11/2015 19:24:29:[/size]
Door dat ik niet veel weet van JS, heb ik gekeken naar andere manieren om hetzelfde voor elkaar te krijgen. Inmiddels is het (Zoals ik nu het idee heb) gelukt om de informatie uit het form, op te slaan en te weergeven op een volgende pagina zonder Localstorage of db.
[size=xsmall]Toevoeging op 10/11/2015 17:45:21:[/size]
bij de link die jij gaf werkte bij how to use, de eerste link al niet.
Daarom dacht ik laat k is andere locker bekijken.
[size=xsmall]Toevoeging op 10/11/2015 17:51:16:[/size]
Ik heb het een beetje door zitten lezen, het ziet er heel duidelijk uit. Maar het uiteindelijk invoegen in hetgeen dat ik aan het maken ben is op dit moment lastig.
[size=xsmall]Toevoeging op 10/11/2015 19:24:29:[/size]
Door dat ik niet veel weet van JS, heb ik gekeken naar andere manieren om hetzelfde voor elkaar te krijgen. Inmiddels is het (Zoals ik nu het idee heb) gelukt om de informatie uit het form, op te slaan en te weergeven op een volgende pagina zonder Localstorage of db.
Die link die geeft, is een locker om te gebruiken binnen angularJS projecten.
Lees die link maar wat - Ariën - je heeft gegeven.
Daar staat heel duidelijk in beschreven hoe je het kan gebruiken...