Paar uur geleden zag ik verbeterde versie en nu weer vorige versie, was dat beta versie wat ik zag?
Ik ben benieuwd wat er anders was? ;)
ik hoop iets met niet elke keer uitgelogd worden.

Lijkt erop dat er per user maar 1 browser of ip ingelogd mag zijn.
non-beveiliging uit de tijd dat iemand 1 pc op 1 plek had en altijd dezelfde browser gebruikte.
Dat hoop ik ook. Ik wissel regelmatig van locatie, en het is gewoon niet logisch dat je wordt uitgelogd zelfs als je aangeeft dat je ingelogd wil blijven.
Ik weet wel dat er al een hele tijd rechtsboven een knopje is voor een compacte weergave die er iets anders uitziet dan normaal. Misschien is dit de 'verbetering'?

Anders denk ik dat er misschien toch stiekem een sneak-preview te zien was ;-)
Wanneer ik mijn browsercache (weer) aan zet zie ik soms hele oude meuk voorbij komen, ik zie dan bijvoorbeeld de nieuwsticker van een half jaar geleden. "Hee nieuwe topics? Oh wacht mijn cache staat weer aan".
Ik kon niet grondig naar kijken want het was voor heel korte tijd online. Wat ik wel zag dat linkerkant links bovenaan stond met dropdownmenu.
Ah, dan heb je de 'compact-knop' rechtsboven ingedrukt.
In de nieuwsbrief staat dat men er wel mee bezig is en dat het begin 2016 klaar is....

Maar hoorden/lazen we dat in 2006 ook al niet? :D
Oh haha inderdaad dat was het, ik had per ongelijk erop geklikt.
Sorry, door mij dachten jullie dat nieuwe versie uit zal komen.

Waarom stapt PHPhulp niet over Bootstrap? Verder kleine handige functies mag bij komen. Misschien kunnen wij dit topic veranderen naar wensenlijst?
Een goed idee, ik zal het eens achter de schermen bespreken.

Reageren