Voor zover ik heb begrepen gaat het in eerste instantie om de introducering van een tablet-friendly versie van de website, als vervolg op de tablet-actie, waarvan de meesten hier wel kennis hebben genomen via de nieuwspagina en/of de nieuwsbrief.
Uiteraard worden de genoemde feature-requests hier teruggekoppeld naar de ontwikkelaars.
Ik heb de discussie even ingekort, en bedankt voor de opmerkingen allemaal.
Als het goed is moet de snelheid weer optimaal zijn en zijn de Intenal Sever Errors verdwenen, anders vernemen we het graag via een nieuw topic.
?Onbekende gebruiker
26-11-2015 13:19
Sowieso mag phphulp wel op de schop worden genomen.
Niet alleen mankementen zijn een probleem ook gewoon complete features.
Het is een forum die doorgaat op het 1990 model qua fora's en technieken.
@Rickert een forum (als deze) hoeft niet per sé een trendsetter of -volger te zijn met allerlei state-of-the-art functionaliteit, als de basis er maar is. Met name daar schiet het nog wel eens tekort als je het mij vraagt.
Bijvoorbeeld de zoekfunctionalteit. Ik heb geen ander woord voor maar deze is gewoon ruk. Ik houd serieus bookmarks van mijn eigen reacties bij anders vind ik deze nooit ofte nimmer meer terug.
Dingen als het design (wat meer) responsive maken zouden niet moeilijk moeten zijn. Het opfrissen van het uiterlijk lijkt mij wel in de afronding zitten, daarvoor zou eerst het een en ander verbouwd moeten worden. Maar als dit te moeilijk is of niet gaat wordt het misschien inderdaad tijd dat deze site (grondig) op de schop genomen wordt.
Het is natuurlijk wel makkelijk om van de zijlijn te roepen dat er van alles veranderd moet worden als je dit zelf niet hoeft te doen.