Hallo,

Kan iemand even testen of Windows Update op dit moment werkt? Als ik check voor nieuwe updates blijft ie hangen en als ie updates gaat downloaden blijft ie ook hangen. Het lijkt alsof ie geen contact krijgt met de server. Of ligt het aan mijn PC?
werkt prima
Oké thanks. Dan ligt het probleem blijkbaar bij mij. Gebruik je Windows 7?
Ja, windows 7 en ik er kwam net een dot net framework update binnen
Ozzie PHP op 11/12/2015 22:33:52

Oké thanks. Dan ligt het probleem blijkbaar bij mij. Gebruik je Windows 7?

Heb ik tijdje terug ook gehad. Heb je minimaal IE 10 erop staan? Toen ik upgrade naar IE 11, deed alles qua updaten het weer prima.
Waarom is me niet helemaal duidelijk
Oké, vreemd. Hij lijkt geen connectie te maken met de server. Hmmm ... thanks in ieder geval. Ik hou het in de gaten.

[size=xsmall]Toevoeging op 11/12/2015 22:38:25:[/size]

@Max: ja, ik heb de nieuwste IE (11) erop staan.
Thanks, inderdaad raar. Als ik probeer een update te downloaden zegt ie:

Downloading 1 update (0 KB total, 0% complete)

En dat blijft dan gewoon in beeld staan. Verder doet ie niks. Nja, morgen nog maar eens proberen :-s
Zelf ben ik niet weg hoor van Windows 10, ik vind het maar raar werken allemaal.
Houd het maar lekker bij Windows 7 allemaal.
Maarten, ik gebruik ook Windows 7, alleen update ie dus niet meer ineens.

* update ... het lijkt ineens weer te werken :-s
Is het een clean install? Wellicht een tip voor anderen die hier mogelijk vastlopen (zie dat Ozzie zijn probleem alweer is opgelost), op een gegeven moment kon ik om een onverklaarbare reden geen updates meer binnenhalen in Windows 7 (als voorbereiding op installatie van Win 10). Zorg ervoor dat je je serienummer opnieuw invoert zodat Windows "geactiveerd" is.

Reageren