Ik krijg zojuist acht keer achter elkaar een Bad Gateway scherm.
Ik ben dit zat,
Er wordt blijkbaar niks aan gedaan.
Dus doe mij een plezier en verwijder mijn account.
SanThe, jij mag niet gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik krijg ook regelmatig (vooral 's nachts) dat Bad Gateway scherm te zien.
Ik zou het echt verdomd jammer vinden als jij ons daardoor verlaat SanThe!!!
Ik ben het helemaal met je eens.
Maar ik heb het idee dat de eigenaar ven phphulp er blijkbaar niet mee zit.
En ik vind dat door er niets aan te doen er geen respect is voor de bezoekers.
En daar baal ik best van.
Ik zit hier al zo'n tien misschien wel vijftien jaar, maar ik mis echt respect.
Zo'n probleem moet je gewoon oplossen, maar het duurt nu al maanden.
Ik ben het met je eens dat het niet altijd zo snel gaat als je graag zou willen, maar ik zou het echt heel erg zonde vinden als dat uiteindelijk de reden zou zijn dat jij hier weggaat. Jij hoort wat mij betreft bij de vaste groep.
Zou een van de moderators (of Bas zelf) even willen reageren op deze kwestie, en wat duidelijkheid kunnen geven over de "Bad Gateway" kwestie? Ik zou het zeer jammer vinden als een gerespecteerd forumlid zich genoodzaakt voelt het forum te verlaten vanwege een technisch mankement aan de website.
* Iemand van de PHPhulp crew, graag een reactie. Alvast dank! *
Hoi -SanThe-, dit meen je toch niet dat je deze site hierdoor wilt verlaten?
Dit is juist de hoofdreden waarom mensen weg lopen van een website.
Je moet eens navragen hoeveel leden het VIVA-forum (Een van de grootste Nederlandse fora) eind 2014 en 2015 is kwijtgeraakt door disfunctioneren van de site.
Overigens ben ik zelf ook al meerdere malen weg gelopen van sites welke men niet fatsoenlijk kregen en waarbij de bezoekers gewoon volkomen respectloos behandelt werden.
Het is natuurlijk mooi dat (waarschijnlijk) vrijwilligers veel tijd steken in een site als deze. Maar als zelfs een site met deze doelgroep het niet voor elkaar krijgt om gewoon normaal in de lucht te blijven en bijvoorbeeld responsive te zijn, is de site wel steeds meer in twijfel te trekken.
Aan de andere kant; zou zonde zijn als het hetzelfde eindigt als pfz.nl...
We moeten het nu even gaan bijhouden zodat ik met een goed verhaal kan komen naar de hosting provider.
Het kwam vorige keer door mod security als ik me niet vergis. Daar hebben ze toen dacht ik iets aangedaan. Maar het komt nu dus nog steeds / weer voor? Hebben jullie specifieke URL adressen / gevallen waar dit bekend is op dit moment?
Ik ga ervoor zorgen dat we een definitieve oplossing vinden. Ik dacht dat het probleem al verholpen was dus schrik een beetje van dit bericht!
Fijn dat je persoonlijk even reageert.
Het enige wat ik de laatste weken heb gemerkt is dat het wat minder was.
Het is wat mij betreft nog niet echt weg geweest.
En vannacht baalde ik echt enorm.
Acht keer achter elkaar.....
Ik hoop echt dat je/men het nu definitief oplost want het is zeer irritant.
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik wacht het nog even af.