Ik krijg zojuist acht keer achter elkaar een Bad Gateway scherm.
Ik ben dit zat,
Er wordt blijkbaar niks aan gedaan.
Dus doe mij een plezier en verwijder mijn account.
Ik krijg ook regelmatig dat scherm te zien. Met name als het al wat later is (in de nacht). Ik roep dan gewoon www.phphulp.nl op en niet een specifieke pagina. Ik krijg dan direct die Bad Gateway melding te zien. Meestal komt dan na 1 of 2 keer refreshen alsnog de website tevoorschijn.
Heb niet kunnen constateren dat er een bepaalde tijd is waarop het meer/minder gebeurt.
Weet alleen dat ik vooral overdag op internet zit en ook ik met enige regelmaat de melding voorbij zien komen. Heb het niet alleen bij het oproepen van phphulp.nl gehad, maar ook bij het oproepen van een topic. Een keer refreshen werkt(e) vaak wel.
And while you're at it, lees dit forum eens. Daar staan punten al tijden uit. Volgens mij zijn bepaalde zaken haast triviaal om op te lossen. Volgens mij hebben meerdere leden aangegeven dat zij op een of andere manier een bijdrage willen leveren, maar ook daar wordt niet op gereageerd...
Mogelijk gebeurt er een heleboel achter de schermen waar wij geen weet van hebben, maar als hier geen enkele mededeling over gedaan wordt dan lijkt het net alsof je (als vragensteller) genegeerd wordt. Dit vreet aan je geloofwaardigheid.
Ik ben wat dat betreft ook stukken "passiever" geworden omdat ik absoluut niet de indruk heb dat er nog enige moeite gedaan wordt om wat dan ook te onderhouden aan deze site. Ik daag diegenen die verantwoordelijk zijn voor het onderhoud uit om te bewijzen dat ons wantrouwen misplaatst is.
Doe op zijn minst iets aan je verwachtingsmanagement zodat we weten waar we aan toe zijn. Als je dan toch niet van plan bent om wat dan ook te doen, laat ons dat dan ook weten zodat wij hier geen tijd meer aan verspillen.
En ja, die "Bad Gateway" responses nemen de laatste tijd weer hand over hand toe, dat maakt op een community site nou niet bepaald een sterke indruk...