Ik ben een website aan het maken met storefront, ik volg de instructies die in deze video te zien zijn
https://www.youtube.com/watch?v=W73umJTCFDE#t=1242.206666
Nu wilde ik een slider invoegen, de code werd in de video gegeven ( zie de video tijd 1:36 ) Nadat ik deze ingebracht had kan ik niet meer in mijn website komen. Ik kan inloggen maar krijg dan dit te zien

Wie kan me hierbij helpen, zit echt in de problemen.

Bij voorbaat dank
Groet Wiel
Ik zoek alleen maar hulp, anders was ik direct naar een winkel gegaan, maar schijnbaar begrijp ik zulke sites niet, ben nog een beetje ouderwets, onder hulp en service versta ik iets ander. Maar goed, ik heb de hele dag achter de PC gezeten en geen stap verder gekomen, tijd voor ontspanning, nog een fijne avond allemaal
Beste Wiel,

We zijn hier om mensen op weg te helpen met hun probleem. Het is niet zo dat we naast je komen zitten. Als dat is wat je zoekt, dan zul je iemand moeten inhuren.

Ik vind het jammer dat je maar blijft benadrukken dat je niet geholpen bent, terwijl er inmiddels al 5 pagina's lang met je gecorrespondeerd wordt. Dit forum werkt op vrijwillige basis. Niemand krijgt hier betaald en iedereen investeert z'n eigen tijd om jou te helpen. Het zou misschien leuk zijn als je dat een klein beetje zou kunnen waarderen. Voor de rest zou ik zeggen, slaap er even een nachtje over. Als je niet thuis bent in computers en programmeren dan moet je ook niet heel verbaasd zijn als alles niet meteen lukt. Als ik van de ene op de andere dag besluit om een vliegtuig te gaan bouwen, zal me dat ook niet lukken en zal het me ook de nodige frustratie opleveren.
Hallo Ozzie, ik waardeer het wel. wat ik niet kan waarderen is dat men niet inziet dat men met iemand te maken heeft die totaal geen verstand heeft van PHP. In plaats deze te helpen wordt deze 10 uur lang met kreten en opgaven gebombardeerd waar hij niets mee kan.En verder, na 10 uur krijg men nog de opmerking gemaakt dat er inzet van je wordt verwacht. Nog een keer voor de duidelijkheid, ik kan niet meer inloggen, ik zelf kan dat probleem niet oplossen, als ik al 10 uur achter een PC zou willen doorbrengen dan ga ik wel naar een cursus toe, maar nu heb ik mijn kostbare tijd verkwist en ben geen stap verder gekomen. Zal een nieuwe topic plaatsen, en hopelijk zijn er nog mensen die inzien dat ik een leek ben, en deze bereidt zijn mijn probleem op te lossen in plaats van meestertje te spelen.

[size=xsmall]Toevoeging op 08/03/2016 10:36:32:[/size]

.
Heb niet alles gelezen, maar is er geen backup (via hostingbedrijf) die terug gezet kan worden?

Reageren