Ik ben een website aan het maken met storefront, ik volg de instructies die in deze video te zien zijn
https://www.youtube.com/watch?v=W73umJTCFDE#t=1242.206666
Nu wilde ik een slider invoegen, de code werd in de video gegeven ( zie de video tijd 1:36 ) Nadat ik deze ingebracht had kan ik niet meer in mijn website komen. Ik kan inloggen maar krijg dan dit te zien

Wie kan me hierbij helpen, zit echt in de problemen.

Bij voorbaat dank
Groet Wiel
Logisch, want jij bent ingelogd.
En verder is FTP bedoeld voor bestandsbeheer. Het staat voor File Transfer Protocol.
Als je sites wilt openen, dan moet je via HTTP doen.
Maak eens een bestand aan in je webroot met: htaccess.txt, geef het de inhoud:

php_flag display_startup_errors on
php_flag display_errors on
php_flag html_errors on
php_flag log_errors on

En hernoem het naar .htaccess

(hernoemen is nodig omdat Windows er moeilijk mee omgaat)
Beste Ariën ik heb GEEN idee hoe ik dit moet doen

[size=xsmall]Toevoeging op 07/03/2016 13:17:35:[/size]

Heb je iets aan de inlogcode ?
Wat is je ervaring tot nu toe met het bouwen van websites?

Weet je hoe FTP werkt, en hoe je een website opent, en hoe een webserver werkt? Zo niet, dan is het verstandig om je daar eens in te verdiepen.
Ik heb deze website gemaakt met behulp van video voorbeelden, tot nu toe ging dit goed. Maar helaas bij de laatste keer ging het fout, ik heb geen ervaring hiermee. Weet alleen dat ik nu goed in de nesten zit omdat ik niet meer kan inloggen
En dan lijkt het dat er errors worden onderdrukt. En daarom moet je dus via FTP (zoals je altijd bestanden uploadt naar het grote internet) een .htaccess bestand aanmaken, die de errors op de server daar aan zet.
Arién, ik ben 60 jaar en had alleen maar deze eenvoudige website nodig, om mijn producten te laten zien. Tot nu toe kon ik me hiermee goed behelpen, maar zodra er een fout in komt weet ik niet meer verder. Zoals gezegd heb ik het filmpje gevolgd. Ik weet niet hoe ik jou bestandje moet uploaden. Heb jij iets aan de PTF foutmelding ? ik kan je de link doorsturen
Hoe zet je je site tot nu toe dan online?

Reageren