Door
Wiel Verheijen
op 07-03-2016 09:29
gewijzigd op 07-03-2016 10:40
7.030 views
Ik ben een website aan het maken met storefront, ik volg de instructies die in deze video te zien zijn https://www.youtube.com/watch?v=W73umJTCFDE#t=1242.206666
Nu wilde ik een slider invoegen, de code werd in de video gegeven ( zie de video tijd 1:36 ) Nadat ik deze ingebracht had kan ik niet meer in mijn website komen. Ik kan inloggen maar krijg dan dit te zien
Wie kan me hierbij helpen, zit echt in de problemen.
Je moet daar kijken of de URL overeenkomt met je domeinnaam die je gebruikt. Anyway, als je FTP wilt gebruiken, dan is dit een goede tutorial (puur als het om WS_FTP gaat) https://www.hostmysite.com/support/upload/ws-ftp/
Zoals gezegd, ik wilde alleen maar een simpel website maken, dit lukte me met de video. Verder heb ik nergens verstand van, weet niets van FTP af. Kun jij mij hierbij helpen ? Kun jij kijken of alles goed staat ?
Ik geloof niet dat je na een twee minuten de link al volledig bekeken hebt ;-)
En ja, als je websites wilt bouwen (wat je normaal op je eigen PC doet), dan moet je ze ook overzetten naar de grote servers van het hostingbedrijf waar je bij zit, en dat gaat veelal via FTP.
Ik heb de link bekeken, maar mijn Engels is niet voldoende om dit te begrijpen, Via Hostnet heb ik een hostingpakket en daar maak ik mijn WP website op.
Hoe heb je dan je WordPress erop gekregen? Kant-en-klaar via een installatie-knop soms?
Je zult je toch echt in FTP moeten verdiepen, en de Engelse taal moet je bij sterke voorkeur ook machtig zijn.
Ikzelf gebruik voor FTP TotalCommander, en die is gelukkig ook Nederlandstalig. Als je die geinstalleerd hebt, kan je via de FTP knop een FTP-verbiding maken met de server van het hostingbedrijf.
Beste Ariën, ik kan dit niet, ik hoopte via deze site iemand te vinden die mij hierbij kon helpen. Alles wat je tegen me zegt begrijp ik niet , weet ook niet waar ik dit moet zoeken, en als ik het al gevonden zou hebben weet ik nog steeds niet wat er fout of goed is. Ik wil je wel bedanken voor de gedane moeite. Ik zal moeten wachten of er iemand is op deze site die me kan helpen. Zoals gezegd, bedankt voor de gedane moeite,
Groet Wiel
@Aar: Je kan vanuit je cpanel, of wat dan ook, zo een complete install doen van vele pakketten, waaronder WP. Je hoeft dan helemaal nergens verstand van te hebben, mits het uiteraard goed gaat.
@Wiel: Is het een optie om WP te verwijderen en dan opnieuw te installeren? Of ben je dan (te)veel data kwijt?
Ten eerste probeer ik je te helpen, maar ik weet niet waar je op vastloopt?
Heb je al eens gekeken naar het programma TotalCommander wat ik genoemd heb?
Anders kan je ook proberen WordPress opnieuw te installeren zoals SanThe zegt. Maar dat is niet voor alles een oplossing. ALs je toch met websites bezig houdt, kan het zeker geen kwaad om je eens in FTP te verdiepen.
Als ik WP verwijder ben ik alles kwijt, ik had de pech de vorige week ik nieuw virus op te lopen, al mijn bestanden zijn geblokkeerd, dus foto's e.d.De PC is in reparatie, in de hoop dat alles nog te redden valt. Als ik nu WP opnieuw installeer loop ik de kan alles kwijt te raken.
Dan lijkt mij de beste weg om TotalCommander eens te downloaden te installeren, en een FTP-verbinding te maken. Dan kan je snel genoeg wp-config.php controleren en aanpassen.